KPMG Advisory start imago- en wervingscampagne

28 september 2011 Consultancy.nl

Dit najaar voert KPMG een grootschalige imago- en wervingscampagne. De campagne moet de bekendheid van KPMG Advisory (de consultancypraktijk van KPMG) op de arbeidsmarkt vergroten en daarnaast ook de werving van professionals aanjagen. Met de campagne wil KPMG Advisory zich profileren als een grote, snelgroeiende en ambitieuze adviesfirma.

De campagne is te zien op billboards langs snelwegen, op treinstations en in businesscentra. Daarnaast maken advertenties in dag- en vakbladen onderdeel uit van de campagne alsmede banners op online platforms. Alle uitingen verwijzen naar de speciaal ontwikkelde actiesite.

De actiesite (ook toegankelijk voor tablets en smartphones) speelt een centrale rol binnen de campagne. Op deze website kunnen bezoekers onder andere zestig seconden durende ‘pitches’ bekijken. De pitches zijn ingesproken door KPMG’ers werkzaam binnen één van de units van KPMG Advisory en geven ieder in één minuut inzicht in de werkzaamheden en karakteristieken van de betreffende afdeling. De algemene pitch over KPMG Advisory is door Wouter Bos ingesproken. Verder kunnen bezoekers via de website gemakkelijk een belafspraak maken om te bespreken welke carrièremogelijkheden er voor hen zijn binnen KPMG Advisory.

KPMG Advisory - Campagnesite

Kijk voor meer informatie op www.kpmg.nl/pitch.

Nieuws

Meer nieuws over