Kirkman brengt magazine van Flatgarden Event uit

29 december 2011 Consultancy.nl

Op 25 november vond het Flatgarden Event Lite 2011 plaats bij Kirkman Company in Baarn. Het event, dat door meer dan 100 managers en consultants is bezocht, was een groot succes. Het adviesbureau heeft de hoogtepunten van het event samengevat in het digitale Flatgarden Event Lite magazine. De magazine bevat naast de hoogtepunten ook interviews, quotes en een deep-dive per thema.

Een overzicht van de hoogtepunten van Flatgarden Event Lite 2011:

  • Kirkman Company is in samenwerking met NewBeng en TopMarketeers Network met alle aanwezigen de dialoog aangegaan hoe wij onze maatschappij opnieuw kunnen uitvinden; Re-Invent Human Nature.

  • Dennis Karpers, oprichter van dance4life en de Naga Foundation, heeft de dag geopend met zijn visie op social enterprises, met als voorbeeld de Naga Foundation.

  • Door naast financiële waarde ook het doel hebben om sociale waarde te genereren zijn in co-creatie sessies gefaciliteerd door Kirkman Company nieuwe business modellen bedacht voor o.a. Nutricia, Royal Haskoning en Triqle Event Intelligence.

  • Annelies Ruis van TopMarketeers Network heeft in de Re-invent U sessies de individuele rol ter discussie gesteld.

  • Tijdens de Re-invent Society sessies heeft NewBeng gekeken naar de maatschappelijke veranderingen en gekeken welk leiderschap er nodig zal zijn in de toekomst om op deze veranderingen te anticiperen.

  • Parallel aan deze sessies vond de TEDx simulcast plaats met inspirerende presentaties van o.a. Joris Luyendijk en Peter van Uhm.

Het online tijdschrift kan je lezen op deze pagina.

Nieuws

Meer nieuws over