Inschrijving SeederDeBoer Scriptieprijs 2010 geopend

25 november 2010 Consultancy.nl

Wie wordt de winnaar van de SeederDeBoer scriptieprijs 2010?

Ook dit jaar organiseert organisatieadviesbureau SeederDeBoer in samenwerking met 3MA de competitie voor de beste scriptie van de Universiteit Maastricht. De scriptie moet betrekking hebben op; organisatie en/of strategie, information management, marketing of supply chain management.

Scripties dienen in PDF formaat ingezonden te worden via scriptieprijs@seederdeboer.nl onder vermelding van naam, adres, telefoonnummer en studie(richting). De deadline voor het inzenden van de scripties is 15 februari 2011. De prijsuitreiking zal in april 2011 plaatsvinden.

Vorige winnaars
De winnaar van de SeederDeBoer Scriptieprijs 2009 was Marloes Thönissen met de scriptie ’The effect of authentic leadership on job performance and job satisfaction and the mediating role of psychological capital’. In 2008 won Jordi Schoffelen met zijn scriptie; ‘Joining the Online Club', over de kracht en risico's van Virtual Communities. In 2007 won Paul van Merrienboer de SeederDeBoer Scriptieprijs met zijn scriptie over ingredient branding: ‘Will a Company Always be Known By the Company it Keeps'.

Consultancy Nieuws

  • Adviseur verlaat Bain om hippe overalls te verkopen

    Een ex-Bain & Company werknemer verruilde onlangs zijn baanzekerheid in strategy consultancy voor het opzetten van zijn eigen kledingbedrijf. Zijn visie: van de duffe overall een modieus item en fashionstatement maken »

  • VODW: 4 tips voor customer experience ecosysteem

    Om de gewenste klantbeleving te bieden is het actief managen van het customer experience ecosysteem cruciaal. Maar hoe? Suzanne IJntema, marketing adviseur bij VODW, geeft vier tips voor effectief management »

SeederDeBoer Nieuws