Inschrijving SeederDeBoer Scriptieprijs 2010 geopend

25 november 2010 Consultancy.nl

Wie wordt de winnaar van de SeederDeBoer scriptieprijs 2010?

Ook dit jaar organiseert organisatieadviesbureau SeederDeBoer in samenwerking met 3MA de competitie voor de beste scriptie van de Universiteit Maastricht. De scriptie moet betrekking hebben op; organisatie en/of strategie, information management, marketing of supply chain management.

Scripties dienen in PDF formaat ingezonden te worden via scriptieprijs@seederdeboer.nl onder vermelding van naam, adres, telefoonnummer en studie(richting). De deadline voor het inzenden van de scripties is 15 februari 2011. De prijsuitreiking zal in april 2011 plaatsvinden.

Vorige winnaars
De winnaar van de SeederDeBoer Scriptieprijs 2009 was Marloes Thönissen met de scriptie ’The effect of authentic leadership on job performance and job satisfaction and the mediating role of psychological capital’. In 2008 won Jordi Schoffelen met zijn scriptie; ‘Joining the Online Club', over de kracht en risico's van Virtual Communities. In 2007 won Paul van Merrienboer de SeederDeBoer Scriptieprijs met zijn scriptie over ingredient branding: ‘Will a Company Always be Known By the Company it Keeps'.

Consultancy Nieuws

  • Scenter versterkt team met drie nieuwe consultants

    Scenter heeft de gelederen versterkt met drie nieuwe adviseurs. Maurice Kostons, Marieke van Werven en Froukje van der Lende zijn de afgelopen maanden bij het organisatieadviesbureau uit Driebergen gestart »

  • Millward Brown Digital koopt Amerikaanse InsightExpress

    Millward Brown, een groot media consultancybureau, heeft InsightExpress gekocht, een Amerikaanse provider van media analytics. InsightExpress zal geïntegreerd worden in Millward Brown’s Digital business unit »

SeederDeBoer Nieuws