Fronteer Strategy heeft nieuwe huisstijl en branding

18 juni 2009 Consultancy.nl

Fronteer Strategy, een adviesbureau gespecialiseerd in innovatie, co-creatie en merkontwikkeling, heeft een nieuwe huisstijl gelanceerd. De nieuwe huisstijl en branding is ontwikkeld door marketing en ontwerpbureau Booreiland.

De nieuwe huisstijl, te zien op de website van Fronteer Strategy, is “bewust simpel en classy gehouden”. Beide adviesbureaus zijn volgens Booreiland tevreden met het eindresultaat: “Het paradoxale van iets simpel houden, is dat het één van de moeilijkste dingen is om te doen. Je bent snel geneigd om dingen complexer te maken dan ze hoeven te zijn. Wij hebben geprobeerd om alles zo simpel mogelijk te houden, en Fronteer Strategy toch zijn eigen gezicht te geven. Volgens ons en Fronteer Strategy is dat gelukt” aldus een woordvoerder van het creatief web- & ontwerpbureau.

Over Fronteer Strategy
Fronteer Strategy is een marketing en online strategie-adviesbureau dat klanten begeleidt bij de ontwikkeling van nieuwe markten, strategieën en produkten. Het adviesbureau is in 2008 opgericht Martijn Pater (ex-Bain & Company adviseur) en James Veenhoff (oprichter van de Amsterdam International Fashion Week). Fronteer Strategy heeft circa 10 consultants in dienst en is gevestigd in Amsterdam.

Nieuws