Deloitte: Digitaal O&N vuurwerk voor arbeidsmarketing

27 december 2010 Consultancy.nl

Het recruitment team van Deloitte heeft een innoverende manier bedacht om branding en naamsbekendheid te creëren. Het Big Four adviesbureau organiseert een eindejaarsactie: iedereen in Nederland (en daarbuiten) wordt in de gelegenheid gesteld een persoonlijke nieuwjaarswens levensgroot op het hoofdkantoor van Deloitte (Maastoren) in Rotterdam te plaatsen via een integratie tussen social media (Twitter) en laserapparatuur.

Een innovatieve koppeling van Twitter met laserapparatuur maakt het mogelijk de nieuwjaarswensen op het hoofdkantoor van Deloitte te projecteren. Het hoogste gebouw van de Benelux wordt daarmee tijdens de jaarwisseling met digitaal vuurwerk opgeluisterd. Iedereen die via Twitter een nieuwjaarsgroet verstuurt en #DeloitteWish in het bericht zet, zal zijn of haar boodschap terugzien op De Maastoren. De berichten kunnen worden gestuurd op 31 december en 1 januari, tussen 18 uur ’s avonds en 1 uur ’s nachts. Wie niet in staat is om de tweets ‘live’ te aanschouwen, kan via een livestream op werkenbijdeloitte.nl toch zijn persoonlijke wens voorbij zien komen.

Kijk op www.werkenbijdeloitte.nl/deloittewish voor een sneak preview en uitleg. Alleen berichten die een nieuwjaarswens in zich hebben en voorzien zijn van #deloittewish worden geprojecteerd. Berichten met een discriminerend, grof of anderszins beledigend karakter zullen niet worden getoond.

Nieuws

Meer nieuws over