Conclusion neemt meerderheidsbelang in ONLY

19 maart 2010 Conclusion

Conclusion onderstreept de veelzijdigheid van haar zakelijke dienstverlening met de overname van communicatieadviesbureau ONLY uit Amsterdam. Medio maart zijn beide partijen tot overeenstemming gekomen. Met deze overname versterkt  adviesbureau Conclusion de Cross Media Group waar onder andere ook De Combinatie van Factoren (actiemarketing) en Qi Ideas (online) toe behoren. De Conclusion Cross Media Group behoort na de overname tot de grootste onafhankelijke bureaugroepen van Nederland met 150 medewerkers en ca. 15,5 miljoen euro bureau-inkomen.

De merknaam en core business van ONLY blijven ongewijzigd. De huidige aandeelhouders van ONLY, Michael van Kerkwijk, Marcel Rijkenberg en Martijn Horvath blijven verbonden aan het bureau.

Michael van Kerkwijk: “Wij geloven in samenwerking. Met de klant en met specialisten die vanuit hun eigen perspectief kunnen bijdragen aan de oplossing. Met Qi Ideas trokken we het afgelopen jaar al frequent op voor een aantal opdrachtgevers. Met de overname door het multidisciplinaire Conclusion zien we nog meer kans om in de breedte en diepte het verschil te maken.”

Erik Hallers (Conclusion): De komst van Only ondersteunt onze filosofie dat oplossingen die in samenhang worden ontworpen beter zijn. Wij zijn nu nog beter in staat onze klanten vanuit één perspectief houvast en inspiratie te bieden”.

Nieuws