BearingPoint: Winnaars Customer Centric DNA Awards 2011

27 mei 2011 Consultancy.nl

BearingPoint Consulting en TNS NIPO hebben deze week de winnaars van de Customer Centric DNA Awards 2011 bekendgemaakt. De Customer Centric DNA Awards is een nieuwe publieksprijs voor de meest klantgerichte ondernemingen van Nederland. Doel van deze award is het erkennen en belonen van de organisaties die het meest klantgericht ondernemen. De winnaars zijn:

Mobiele telefonie: KPN
Banken: ASN Bank
Verzekeraars: Univé
Internet: Xs4All
Energie: Delta
Automotive: Toyota
Olie&Gas: Total
Supermarkten: Jumbo 

In het kader van de Customer Centric DNA Award heeft TNS Nipo de afgelopen tijd ruim 5.000 consumenten ondervraagd over hun ervaringen op het gebied van klantgerichtheid. Uit die reacties is, verspreid over acht verschillende sectoren, zijn drie bedrijven per categorie genomineerd. Bekijk deze pagina voor een overzicht van de lijst met genomineerden.

Over BearingPoint
Wij zijn een Europees onafhankelijk consultancy bedrijf met een wereldwijd netwerk die zich richt op Business Consulting. Wij zijn ervan overtuigd dat vandaag de dag expertise niet voldoende is. Gedreven door een sterke ondernemende, klantgerichte aanpak met passie voor kwaliteit en aandacht voor het opbouwen van een lange termijn relatie, zijn onze 3200 consultants dagelijks bezig om waarde te creëren voor de klant - van strategie tot en met implementatie - en leveren we tastbare resultaten.

De Customer Management afdeling van BearingPoint helpt haar klanten met marketing, sales en service vraagstukken en ontwerpt klantstrategieën. Zo werkte ons team onlangs aan een groeistrategie voor de B2B postmarkt, een klantcontact managementstrategie voor een verzekeraar, een customer experience ontwerp voor een farmaceut en een aanpak voor de verbetering van de sales force effectiveness van autodealers. BearingPoint Nederland maakte in 2010 een groei door en verwacht voor het volgende jaar deze sterke groei verder door te zetten.

Nieuws