BearingPoint lanceert Customer Centric DNA Awards

18 april 2011 BearingPoint

BearingPoint Consulting en TNS NIPO organiseren samen de eerste editie van de Customer Centric DNA Awards. Het event vindt plaatst op het Landgoed Duin & Kruidberg op 24 Mei 2011.

TNS NIPO heeft ruim 5.000 klanten gevraagd naar hun ervaringen met de klantgerichtheid van bedrijven uit acht verschillende sectoren. Welke organisaties in Nederland hebben de klantbeleving diep geworteld in hun DNA? De bedrijven die door de consument het meest klantgericht worden gevonden, ontvangen uit handen van Jort Kelder een Customer Centric DNA Award 2011.

De beleving van de klant is belangrijk! Bedrijven beseffen steeds beter dat dit centraal hoort te staan. Nu klantgerichtheid steeds vaker hoog op de agenda wordt gezet, is het tijd de bedrijven die dit het meest succesvol doen, in de spotlights te zetten. Tijdens de eerste Customer Centric DNA Awards maken wij de winnaars bekend in de acht sectoren: Banken, Verzekeraars, Mobiele telefonie aanbieders, Internet aanbieders, Energie, Automotive, Supermarkten en Olie & Gas. Deze bijzondere dag staat volledig in het teken staan van customer experience, waarbij aansprekende organisaties op het gebied van klantbediening hun visie en cultuur zullen delen.

Met presentaties van XS4all, Aegon, Philips, Nationale Nederlanden, KLM, UPC, SNS Bank, Zilveren Kruis Achmea, KPN en Pepsico kunnen we spreken van een zeer gevarieerd en inspirerend programma. Dagvoorzitter is Jort Kelder die onder meer met Martin Hermsen (Partner BearingPoint Nederland) en Bart Nauta (Algemeen directeur TNS NIPO) een interactieve discussie zal voeren over Customer Centric DNA, het belang hiervan, de verkregen onderzoeksresultaten en de markttrends voor de toekomst.

Voor meer informatie: www.customercenticdna.nl

Over BearingPoint
Wij zijn een Europees onafhankelijk consultancy bedrijf met een wereldwijd netwerk die zich richt op Business Consulting. Wij zijn ervan overtuigd dat vandaag de dag expertise niet voldoende is. Gedreven door een sterke ondernemende, klantgerichte aanpak met passie voor kwaliteit en aandacht voor het opbouwen van een lange termijn relatie, zijn onze 3200 consultants dagelijks bezig om waarde te creëren voor de klant - van strategie tot en met implementatie - en leveren we tastbare resultaten.

De Customer Management afdeling van BearingPoint helpt haar klanten met marketing, sales en service vraagstukken en ontwerpt klantstrategieën. Zo werkte ons team onlangs aan een groeistrategie voor de B2B postmarkt, een klantcontact managementstrategie voor een verzekeraar, een customer experience ontwerp voor een farmaceut en een aanpak voor de verbetering van de sales force effectiveness van autodealers. BearingPoint Nederland maakte in 2010 een groei door en verwacht voor het volgende jaar deze sterke groei verder door te zetten.

Nieuws