Adstrat partner Jurriaan Propper in BNR Aan de Slag

16 juni 2009 Consultancy.nl

Jurriaan Pröpper, Managing Director van Adstrat Consulting, is sinds kort wekelijks te gast in het radioprogramma "Aan de slag" van BNR Nieuwsradio. Hij vervult iedere donderdag om circa 10.45uur de rubriek "Wat Den Haag U niet vertelt". In de rubriek geeft hij een andere  kijk op het nieuws op basis van feiten en getallen die 'Den Haag' het publiek niet vertelt. De Adstrat adviseur zal een "ander licht werpen op actuele nieuwsonderwerpen over bijvoorbeeld innovatie, onderwijs, banken, Europa, gezondheidzorg, duurzaamheid, werkgelegenheid en sociale zekerheid".

De uitnodiging om vaste gast te worden bij het populaire programma dank Jurriaan Pröpper aan zijn boek "Een (on)gemakkelijke keuze, business plan voor Nederland". Bij de lancering begin 2009 heeft hij het boek toegelicht radiopresentator Paul van Liempt in "Aan de slag". Sindsdien was hij daar regelmatig te horen als Dwarse denker en sinds Prinsjesdag 2009 als vaste gast.

Adstrat Consulting is een niche strategie en management consulitng bureau. Het adviesbureau is in 1978 opgericht door consultants van Horringa & De Koning (in 1993 overgenomen door Boston Consulting Group), als ‘Adviesbureau voor Strategische Beleidsvorming’. Vanaf 1988 is de naam ingekort tot Adstrat.

Over Jurriaan Pröpper
Jurriaan Pröpper (1965) is een Partner van Adstrat. Hij werkt als onafhankelijk 'business architect' met directies aan strategische (her)positioneringen, winstgevende groei, innovatie en transformaties in verschillende kennisintensieve sectoren en waardeketens, zoals zorg, farmacie, energie, onderwijs, zakelijke dienstverlening en industrie. Er worden vernieuwende perspectieven en modellen ontwikkeld voor de gewenste prestatieverbetering. Daarnaast is Jurriaan Pröpper auteur van het boek "Een (on)gemakkelijke keuze, businessplan voor Nederland".

Nieuws

Meer nieuws over