Accenture lanceert nieuwe arbeidsmarktcampagne

11 april 2011 Accenture

Accenture lanceert vandaag haar nieuwe arbeidsmarktcampagne ‘BE GREATER’. In de campagne, die primair gericht is op (bijna) afgestudeerde master studenten, speelt het bekende ‘groter dan’ teken (>) uit het Accenture logo een prominente rol. Door dit symbool, dat in het logo staat voor toekomst, vooruitgang en innovatie, in de nieuwe campagne te gebruiken, daagt Accenture studenten uit om meer uit zichzelf en hun carrière te halen. Om dit te ondersteunen, biedt adviesbureau Accenture kandidaten niet alleen een baan, maar een carrièrepad met alle ruimte voor ontwikkeling en ontplooiing.

Thomas Mulder, HR directeur bij Accenture, zegt over de nieuwe campagne: “Accenture presenteert zich als een ambitieuze organisatie die op zoek is naar mensen die het talent en de drive hebben om zich te blijven ontwikkelen. Wij bieden onze mensen die omgeving. Niet alleen voor hun eigen ontwikkeling, maar ook om onze klanten het beste resultaat te kunnen bieden. Met deze campagne gaan we op zoek naar mensen die een loopbaan ambiëren die aansluit bij wie ze zijn als persoon, professional en leider. Met de slogan BE GREATER THAN maken we duidelijk dat mensen bij Accenture alle ruimte en begeleiding krijgen om uit te groeien tot professionals.”

De campagne start met een homepage take-over op Nu.nl en wordt de komende weken gericht ingezet op universiteiten, in printmedia en via e-mailings. Daarnaast loopt de campagne op diverse websites en social media zoals Facebook en LinkedIn.

Nieuws