SparkOptimus breidt team uit met Ninah Rikken

26 november 2014 Consultancy.nl

Consultancybureau SparkOptimus, een specialist op het gebied van digitale groei, heeft de gelederen recent uitgebreid met Relationship Manager Ninah Rikken.

Rikken is drie jaar geleden gestart als Partner Relationship Manager bij het Amerikaanse Groupon. In deze rol was zij verantwoordelijk voor het verloop van de dagelijkse online marketing uitingen. Daarnaast was zij nauw betrokken bij het implementeren van een online systeem dat bijdroeg aan het verhogen van de klanttevredenheid.

Na drie jaar online ervaring te hebben opgedaan besloot Rikken dat het tijd was voor een nieuwe uitdaging. Begin oktober startte zij als Relationship Manager bij SparkOptimus. In haar nieuwe rol is zij verantwoordelijk voor de Marketing & Public Relations, het onderhouden van klantrelaties en het organiseren van evenementen.

Ninah Rikken - Sparkoptimus

Rikken heeft haar M.A. in Televisie-, en Filmwetenschap behaald aan de Universiteit van Utrecht. Tijdens haar studie heeft Ninah fanatiek gehockeyd, heeft ze deelgenomen aan de New York marathon en de ringvaart geroeid.

Vijfde aanwinst
Het is voor SparkOptimus de vijfde aanwinst in korte tijd. Eerder werd het consultancybureau uit Amsterdam versterkt met Nick Hogendoorn en Rob Wiggelinkhuizen (Associates) en Marijke van Ark en Maarten Poot (Junior Associates).

Nieuws

Meer nieuws over