BDO sluit sponsordeal met topgolfer Joost Luiten

10 september 2014 Consultancy.nl

Accountants- en adviesbureau BDO heeft een partnershipovereenkomst getekend met Joost Luiten. Met de sponsordeal wil BDO zijn bekendheid in de Nederlandse zakelijke markt uitbreiden.

Joost Luiten is met een mondiale top-50 notering de beste golfer van Nederland. Hij won in zijn carrière in totaal vijf toernooien, waaronder de afgelopen editie van het KLM Open.

In lijn met BDO’s doelstelling om zijn zichtbaarheid in de markt te vergroten heeft de accountants- en adviesorganisatie besloten om een sponsorovereenkomst te sluiten met Luiten. De Nederlandse topgolfer verbindt, op zijn beurt, zijn naam aan BDO en zal onder andere participeren in door BDO georganiseerde golfevenementen en een social media-campagne. Pieter-Paul Saasen, partner bij BDO Nederland, laat in een reactie weten “zeer verheugd te zijn over onze samenwerking” met Luiten, die hij omschrijft als een “topsporter in hart en nieren.”

Joost Luiten en BDO tekenen partnership

Pieter-Paul Saasen (links) en Joost Luiten (rechts) op het dak van BDO Rotterdam

Als centraal thema voor de marketinginspanningen hebben de partners gekozen voor ‘het verhaal achter de cijfers’. Saasen legt uit: “In de zakelijke dienstverlening en in de topsport draait het veel om statistieken, om cijfers. Maar net zoals een topsporter zijn motivatie niet uit statistieken haalt, kun je als adviseur pas echt van waarde zijn als je het verhaal achter de cijfers kent. Aan dat principe, het verhaal achter de cijfers, gaan we in deze samenwerking gestalte geven.”

Joost Luiten: “Samen met BDO ga ik het Nederlands golfpubliek kennis laten maken met de verhalen achter de cijfers, de verhalen achter mijn statistieken. Het is natuurlijk leuk dat het publiek zo meer over mij te weten komt en me op een andere manier leert kennen. Ik ben erg blij met BDO als nieuwe partner.”

Nieuws

Meer nieuws over