4 adviesbureaus leveren bijdrage aan am: innosurance

01 september 2014 Consultancy.nl

Op 17 september organiseert am:, een informatieplatform voor de verzekeringsbranche, het event ‘Innosurance 2014’. Het evenement richt zich op professionals die werkzaam zijn in de financiële dienstverlening, en dan met name de verzekeringsbranche. Vier adviesbureaus leveren een bijdrage aan het evenement: Artena Business Consulting, Capgemini, IG&H Consulting en Voogt Pijl & Partners.

am: innosurance 2014

De verzekeringsbranche staat enorme veranderingen te wachten de komende jaren, waarbij innovatie een steeds belangrijker onderdeel voor de strategiebepaling zal vormen. Om stakeholders binnen de sector te helpen op de hoogte te blijven van de belangrijkste trends en ontwikkelingen organiseert am:* op 17 september ‘Innosurance 2014’. Centraal staat het thema Consumentengedrag (zowel individueel als collectief). Het evenement wordt gehouden in het Achmea congrescentrum in Zeist – Avéro Achmea en Capgemini treden op als gastheer. Het event is onder meer bedoeld voor managers, consultants, innovatieadviseurs, beleidsmakers uit de overheid, wetenschappers werkzaam binnen het ecosysteem van de verzekeringsbranche.

AM Innosurance 2014

Vier adviesbureaus

Ook de adviesbranche is vertegenwoordigd tijdens het evenement. Zo hebben Capgemini en Voogt Pijl & Partners zich als sponsor verbonden en zullen adviseurs van vier adviesbureaus een inhoudelijke bijdrage leveren aan het evenement: Artena Business Consulting, Capgemini, IG&H Consulting en Voogt Pijl & Partners. Een overzicht:

Artena Business Consulting

Paul Bruggeman, directeur van Artena Business Consulting, verzorgt een inhoudelijke sessie ‘Van product informatie naar klantgericht communiceren’. Hierin neemt hij de deelnemers aan de sessie mee in de ontwikkelingen voor een klantgerichtere benadering, die vertaald worden naar innovatieve en concrete toepassingen. Hierbij staat de impact op de communicatie en business modellen van financiële- en verzekeringsorganisaties centraal.

Capgemini

Pascal Spelier, Management Consultant All Channel Experience bij Capgemini, verzorgt 2 sessies: ‘Customer Experience in de praktijk van de financiële dienstverlening’ en ‘Het draait allemaal om klantvertrouwen’ (samen met Knab bank oprichter René Frijters).

Paul Bruggeman - Pascal Spelier - Eric Meinen - Roland Bushof

IG&H Consulting

Eric Meinen, Director bij IG&H Consulting verzorgt (samen met Walter Mosterd, Hoofd Marketing van TJIP) de sessie ‘De nieuwe consument en de transformatie naar de digitale omnichannel verzekeraar’. Meinen gaat tijdens de sessie in op de nieuwe consument en hoe organisaties binnen de branche om moeten gaan met de digitaliseringstrends van vandaag.

Voogt, Pijl & Partners

Roland Bushoff, Management Consultant bij Voogt, Pijl & Partners verzorgt de sessie ‘Hoe krijg je de connected verzekerde enthousiast? De verzekerden van vandaag zijn 24/7 online, vertrouwen op het oordeel van overige verzekerden, geven hun eigen oordeel, en denken mee over verbeteringen van de dienstverlening. Van verzekeraars. Bushoff verzorgt een interactieve sessie waarin hij met de deelnemers nagaat hoe uit deze doelgroep enthousiaste klanten kunnen worden voortgebracht.

*am: is een nieuws- en informatieplatform, uitgegeven door vakmedianet. Het platform biedt financiële en verzekeringsprofessionals via vier kanalen (am: web, am: nieuwsbrief, am: magazine en am: events) het laatste nieuws en ontwikkelingen binnen de markt.

Nieuws