TWST organiseert Summerclass klantgericht werken

08 augustus 2014 Consultancy.nl

Adviesbureau TWST organiseert op woensdag 27 augustus de Summerclass ‘Verras de klant voordat de klant jou verrast’. Het programma richt zich op klantgericht werken, behandelt praktijkvoorbeelden en nieuwe ontwikkelingen en biedt deelnemers de mogelijkheid met elkaar in gesprek te komen.

TWST Summerclass
TWST is een boutique consultancykantoor uit Naarden dat werd opgericht in 2011 door adviseurs van Big 4 kantoren. Het bureau richt zich op het verhogen van de commerciële slagkracht van opdrachtgevers en het professionaliseren van hun dienstverlening. Vlak voor de aftrap van het nieuwe bedrijfsseizoen organiseert het bureau een Summerclass getiteld: “Verras de klant voordat de klant jou verrast”. Op 27 augustus van 13:00-17:00 vindt het evenement plaats in de Vernissage in Fort Werk IV te Bussum. Het programma richt zich op klantgericht werken, gaat in op diverse praktijkvoorbeelden en nieuwe ontwikkelingen en biedt deelnemers de ruimte met elkaar in gesprek te komen. Met de opgedane kennis zijn de deelnemers goed uitgerust om, na de vaak rustige zomerperiode, weer geïnspireerd aan de slag te kunnen gaan.

TWST - Summerclass

Programma
Simon van der Veer, mede-eigenaar van- en adviseur bij TWST, is de gastheer van de middag. Hij zal het onderstaande programma inleiden:

  • Wendy Blankert, adviseur bij TWST behandelt de vraag: ‘Ben je compleet of complementair als team?’, waarbij zij vertelt hoe men als team betere klantresultaten kan behalen door de al aanwezige diversiteit goed in te leren zetten.
  • Game-expert Michael Hebben zal demonstreren hoe gameprincipes ingezet kunnen worden om de klantgericht van teams en organisaties te verbeteren.
  • Adviseur en schrijver Tjip de Jong en TWST-adviseur Huib Ribbens behandelen vragen omtrent verandering, bijvoorbeeld: ‘Hoe september knallend te beginnen?
  • HR-directeur Remco Korzaan van internationaal softwarebedrijf SAS Institute Netherlands vertelt waarom SAS twee jaar op rij uitgeroepen is tot ‘Great Place to Work’.
  • TWST-adviseur Stefan Quak gaat in op de grootste belemmerende patronen voor professionele dienstverleners om commercieel slagvaardiger te worden.

De middag wordt afgesloten door acteurs Loes Wouterson en Arjan Kindermans. Zij demonstreren de kracht van improvisatietheater. Deelnemers kunnen voorbeelden aanreiken van klantprojecten, die op papier klopten, maar in de praktijk toch misgingen, waarna hier door de acteurs al spelend feedback op gegeven wordt.

Nieuws

Meer nieuws over