Michael Klazema versterkt adviesteam VODW Digital

07 juli 2014 Consultancy.nl

Michael Klazema heeft de gelederen versterkt van VODW Digital als Senior Program Manager.

In de afgelopen 20 jaar deed Michael Klazema ervaring op bij meer dan 15 bedrijven. Na zijn MBA behaald te hebben in International Management and Marketing aan de Universiteit van Maastricht en een Master in Marketing behaald te hebben aan de BI Norwegian Business School startte hij als intern bij Shell, waarna hij een jaar het leger inging. Vervolgens was hij achtereenvolgens werkzaam bij Fujitsu als Client Manager en als Marketing en Sales Consultant bij Capgemini. In de zomer van 1998 trad Klazema in dienst bij VODW, waar hij zich met name richtte op digitale en CRM vraagstukken.

Michael Klazema - VODW Digital

Twee jaar later verruilde Klazema het marketingadviesbureau voor MessageMedia (thans, Doubleclick), waar hij aan de slag ging als Sales en Marketing Manager Benelux. De jaren daarop was hij onder meer werkzaam bij adviesbureau Molenaar & Lok Consultancy en Blast Radius. Klazema vertrok in 2005 naar Amerika, om aan de slag te gaan als Director Web Marketing & CRM bij DYMO. Na vervolgens een periode te hebben gewerkt voor RelyID en de antecedenten onderzoeksbedrijf Backgroundchecks.com besloot hij – inmiddels acht jaar na zijn aankomst – om weer naar zijn thuisland terug te keren.

Vanuit de VS adviseerde Michael sinds 2012 de Nederlandse start up Science Rockstars en besloot hij begin 2014 terug te keren naar VODW, zijn oude werkgever. Deze keer in de onlangs gelanceerd Digital-tak van het adviesbedrijf, en als Senior Progam Manager. Bij VODW zal Klazema zich richten op VODW’s klanten te helpen hun digitale strategie en veranderingsprojecten in hun organisaties te implementeren.

Versterking
Het is de derde versterking in korte tijd voor VODW Digital. Onlangs werd het team uitgebreid met Mark Hoskam en eerder dit jaar maakte ook Herman Meijer de overstap.

Nieuws

Meer nieuws over