CCA gaat verder als Brand and Business Architects

06 juni 2014 Consultancy.nl

Conclusion Communication Architects heeft zich losgemaakt van zakelijke dienstverlener Conclusion. Per 1 juni gaat het adviesbedrijf verder onder de naam Brand and Business Architects. 

Sinds 2007 opereren Rob Benjamens en Fred Moolhuijsen onder de label Conclusion Communication Architects (CCA). Na zeven jaar onder de vlag van de Utrechtse zakelijke dienstverlener hebben de twee partners nu besloten om zelfstandig verder te gaan. “De afgelopen jaren hebben we in een aantal interessante projecten, heel stimulerend met elkaar opgetrokken. Beide partijen zijn nu van mening dat de plezierige samenwerking ook zonder een minderheidsaandeel- houderschap van Conclusion gecontinueerd kan worden, daarom komt er een einde komt aan de formele relatie met Conclusion,” aldus Moolhuijsen. 

Brand and Business Architects gaat klanten met name helpen bij het opstellen en uitvoeren van commercieel beleid. De focus ligt op het realiseren van concrete resultaten, en niet op “zware adviesrapporten”. De dienstverlening bestaat uit zeven proposities: 

BBA - Diensten

Uitbreiding
Tegelijk met de oprichting van Brand and Business Architects heeft het adviesbureau uit Vreeland het team uitgebreid met vier nieuwe ervaren aanwinsten. Walter van der Mee was hiervoor 28 jaar directievoorzitter van Publicis. Sinds zijn vertrek bij Publicis, in 2007, adviseert hij middelgrote en grote bedrijven op het gebied van business development. Ronald Voorn werkte zowel aan bureau- als aan klantzijde - onder meer bij Lintas, Leo Burnett en Heineken. Vincent Mispelbom Beyer adviseert reclamebureaus en adverteerders op HR-gebied en bemiddelt voor werkzoekenden en freelancers met zijn bedrijf FlexFirm. Bij BBA richt hij zich op talent management. Nicolette Kalkman heeft hiervoor jarenlang in de TV wereld gewerkt, zowel als producer en verslaggever. 

“De laatste jaren worden wij, naast onze werkzaamheden op het gebied van bureauselecties en communicatie-advies, intensief ingeschakeld bij positioneringsvraagstukken van merken en bedrijven. Bovendien zien we dat markten aangeland zijn op een omkeerpunt. Cijfermatig gaan ze van min naar plus. Daarom hebben we ons team versterkt met associate partners die elk met hun expertise ons advies- en oplossend vermogen vergroten,” aldus Moolhuijsen. 

BBA - Architecten

Nieuws