p2 adviseur levert bijdrage aan Foodpolicy Outbreak

29 mei 2014 Consultancy.nl

Begin juni vindt de tweede editie van Foodpolicy’s Outbreak plaats, een groot voedselcongres voor professionals binnen de food branche. Tijdens het evenement kijken branchegenoten onder meer naar de maatschappelijke kwesties die binnen de foodsector spelen en hoe deze ontwikkelingen kunnen worden vertaald naar commerciële kansen. Judith Hoogenboom, adviseur bij p2 projectmanagement, zal een inhoudelijke bijdrage leveren aan het event. 

Foodpolicy’s Outbreak
Het Foodpolicy’s Outbreak congres vindt op 3 juni plaats in Het Maitland Theater op landgoed de Horst in Driebergen, en is een gezamenlijk initiatief van Foodpolicy NL*, Blonk Consultants en het vaktijdschrift FoodPersonality. Het evenement is bedoeld voor professionals binnen de foodsector – zoals (food) managers, bestuurders, politici, wetenschappers, NGO’s, etc. – en biedt de deelnemers praktische handvatten voor actuele vraagstukken. Vragen die de revue passeren zijn: Welke maatschappelijke thema’s zijn voor een (food)organisatie van belang, wat betekent dat voor hun corporate identity, hoe kunnen deze bedrijven hun maatschappelijke meerwaarde vermarkten en hoe komt dat tot uitdrukking in een hogere marge? 

Foodpolicys outbreak logo

Gedurende het congres gaan deelnemers met elkaar in debat, wordt er kennis gedeeld in de diverse workshops en zijn er verschillende sprekers van gerenommeerde organisaties met uiteenlopende invalshoeken. 

Bijdrage p2
Diverse sprekers van bedrijven als Heineken, Coca-Cola, Friesland Campina, Deli XL, Jumbo, Blonk Consultants en Schuttelaar & Partners leveren een inhoudelijke bijdrage aan het event. Ook Judith Hoogenboom van projectmanagement-specialist p2 behoort tot deze groep – zij zal een workshop verzorgen over duurzaam ondernemen. Op basis van haar eigen praktijkervaringen zal Hoogenboom inzicht geven in de belangrijkste succesfactoren en valkuilen voor het implementeren van een duurzamer business model. 

Judith Hoogenboom - P2

Foodpolicy NL is een netwerk van managers uit de Nederlandse foodsector. Belangrijkste doelstelling van de organisatie, die zichzelf als een soort denktank bestempelt, is om foodspelers te ondersteunen bij het verzilveren van commerciële kansen die voortvloeien uit maatschappelijke ontwikkelingen.

Nieuws

Meer nieuws over