Ook Voogt Pijl & Partners dagelijks te horen op BNR

29 april 2014 Consultancy.nl

Na onder meer Roland Berger, Kirkman Company, Leeuwendaal, KPMG en Capgemini is nu ook Voogt Pijl & Partners regelmatig te horen op BNR. Met de campagne wil het consultancy bureau voor de financiële sector hun naamsbekendheid vergroten en hun onderscheidend vermogen versterken.

Voogt Pijl & Partners werd in 2000 opgericht door Robert Voogt en Wouter Pijl, beiden alumni van Twynstra Gudde. Sinds de start van het adviesbureau richt Voogt Pijl & Partners zich op management consulting en programmamanagement diensten, waaronder strategisch advies, inrichtingsvraagstukken, portfoliomanagement en ketenmanagement. De focus ligt met name op opdrachtgevers binnen het financiële dienstensegment. Sinds de oprichting is VP&P de afgelopen jaren gegroeid tot een team van 15 adviseurs en een uitgebreid netwerk van associés.

Brandingcampagne - BNR en Voogt Pijl & Partners

Brandingcampagne BNR

Begin dit jaar heeft VP&P de doelstelling uitgesproken om een impuls te geven aan de externe branding. Met deze doelstelling in het achterhoofd besloot het partnerteam begin april een BNR campagne in te kopen. Sinds ruim een week is op de radiozender een spot van Voogt Pijl & Partners regelmatig te horen. In het BNR fragment benadrukt het adviesbureau hun onderscheidend vermogen en onderstrepen ze hun kerneigenschappen lef, karakter en leiderschap. De reclamecampagne zal in totaal 4 weken lopen en tot december te beluisteren zijn.

Om meer te weten te komen over de campagne stelde Consultancy.nl drie vragen aan Robert Voogt, partner bij Voogt Pijl & Partners.

Wat was de aanleiding voor Voogt Pijl & Partners om de BNR campagne in te zetten?
Wij willen door onze bestaande en toekomstige klanten herkend worden vanwege ons duidelijke consulting profiel. In de campagne wordt aandacht besteed aan onze kernkwaliteiten en onze kenmerkende aanpak. Wij vinden het belangrijk onze reputatie te vergroten waarin lef, karakter en leiderschap centraal staan. BNR weet een publiek te bereiken dat past bij ons bureau. Naast BNR zetten wij ook diverse andere kanalen in, zoals: congressen en social media.

Robert Voogt van Voogt Pijl & Partners

Wat zijn de belangrijkste doelstellingen van de brandingcampagne?
Voogt Pijl & Partners wil bouwen aan een gevestigde naam bij financiële instellingen. Wij willen de kennis en kunde die wij in huis hebben etaleren en top of mind zijn bij onze opdrachtgevers.

De campagne loopt inmiddels een week, kun je aangeven welke resultaten zichtbaar zijn?
Het is altijd lastig om 1 op 1 te meten wat het resultaat is van een dergelijke campagne. Onze ervaring is wel dat het veel huidige opdrachtgevers opvalt en wij van hen positieve reacties ontvangen. Wat betreft het top of mind zijn bij bestaande opdrachtgevers heeft het dan ook zichtbaar resultaat.

Nieuws

Meer nieuws over