Magnus toont e-commerce expertise op Mendix World

25 maart 2014 Consultancy.nl

Begin april vindt de 2014 editie van 'Mendix World’ plaats in de Rotterdamse Cruise Terminal. Tijdens het evenement zal Magnus zijn aanpak op het gebied van e-commerce presenteren en inzichten delen van een aantal recente Mendix succesverhalen.

De afgelopen jaren adopteerden organisaties massaal online- en mobiele kanalen om ofwel hun commerciële capaciteiten te boosten of hun interne bedrijfsvoering te optimaliseren. Vanuit een ICT-oogpunt betekende de transitie de opkomst van nieuwe systemen, applicaties en manieren om informatiestromen te managen. In 2005 werd Mendix opgericht, in die tijd een van de eerste model-driven ontwikkelplatforms voor het bouwen van web- en mobiele bedrijfsapplicaties.

Magnus-e-commerce-ICT-expertise-op-Mendix-World

Magnus, een consultancy organisatie uit Naarden, was een van de eerste in Nederland die een partnership aanging met Mendix. Hun eerste implementatie dateert uit 2007, toen het adviesbureau Sanoma ondersteunde bij het automatiseren van het drukproces voor magazines. De afgelopen jaren heeft Magnus een sterk track record opgebouwd met Mendix-gebaseerde implementaties – zo zijn in totaal meer dan 15 Mendix-transformaties begeleid in diverse sectoren als retail, e-commerce, logistiek en finance.

E-commerce en omni-channel

In lijn met deze focus heeft Magnus zich dit jaar als Gold Sponsor verbonden aan 'Mendix World 2014’, het grootste wereldwijde evenement voor professionals en klanten die geïnteresseerd zijn in de laatste Mendix-ontwikkelingen. Tijdens het evenement presenteert Magnus zijn omni-channel oplossing voor de retail; de Orchestration en Integration Layer (OIL). Op de stand laten Magnus consultants showcases en demo’s van innovatieve oplossingen zien.

Op de tweede dag van het evenement geven Koen Aben (WE Fashion), Nander Stam (Managing Consultant bij Magnus) en Axel Groothuis (partner bij Eurogroup Consulting) tijdens een zogeheten Solution Track sessie inzicht in hoe WE Fashion zijn e-commerce processen (aan de hand van onder andere Mendix-technologie) heeft getransformeerd tot een state-of-the-art omgeving.

Geïnteresseerd om Mendix World 2014 bij te wonen? Magnus heeft nog een select aantal kaarten voor geïnteresseerden beschikbaar. Stuur een mail naar Kimm van Splunter-Mazer en maak kans op een toegangskaart ter waarde van €299. Zie ook deze pagina voor meer informatie.

Nieuws