Baker Tilly Berk onderzoekt MKB Visie op Ondernemen

25 maart 2014 Consultancy.nl

Baker Tilly Berk heeft een nieuw onderzoek voor MKB-ondernemers en DGA’s gelanceerd. Met het onderzoek wil het accountants- en adviesbureau inzicht krijgen in de strategische ambities en prioriteiten van deze doelgroep voor de komende jaren.
 
Ter ere van het 100-jarig jubileum brengt accountants- en adviesbureau in Baker Tilly Berk in de zomer een jubileumnummer uit van het BTB magazine. De editie staat vol met visies op ondernemen van Baker Tilly Berk relaties en bekende ondernemers in Nederland.
 
BTB Magazine
 
Ter ere van het jubileumnummer doet de zakelijke dienstverlener ook onderzoek naar de strategische ambities en prioriteiten van BV Nederland. De belangrijkste uitkomsten worden gepresenteerd in het jubileumnummer. Het onderzoek kijkt naar een breed spectrum van strategische-, financiële- en operationele aspecten van een onderneming. Zo wordt op beleidsniveau onder meer gekeken naar de aanwezigheid van een missie en strategie en het belang daarvan. Ook wordt het toekomstperspectief van een bedrijf onder de loep genomen – wordt er ingezet op groei, consolidatie of zelfs verkoop?
 
Andere thema’s die de revue passeren zijn performance management, samenwerking met externe adviseurs en de persoonlijke zorgpunten voor ondernemers.
 
Om het onderzoek tot een succes te maken zoekt Baker Tilly Berk zo veel mogelijk respondenten. Professionals die tot de doelgroep behoren zijn onder meer bestuurders, DGA’s, financieel directeuren en ondernemers werkzaam in het MKB. Neem via deze link deel aan het onderzoek.
 
Wat zijn uw plannen voor de toekomst

* BTB magazine is het business magazine van Baker Tilly Berk. Het relatiemagazine wordt drie keer per jaar uitgebracht en bevat artikelen en opinies over de belangrijkste zakelijke thema’s voor ondernemers, familiebedrijven en DGA’s.

Nieuws

Meer nieuws over