Deelnemers tevreden met Magnutude 2020 van Magnus

22 november 2013 Consultancy.nl

Op dinsdag 17 september organiseerde Magnus het event ‘Magnutude, The Road to 2020’. Tijdens het event stond innovatie op het snijvlak van business en IT centraal. Uit feedback van de respondenten blijkt dat het event gemiddeld een 7,8 heeft gekregen. “Daar zijn we best een beetje trots op” zegt Kimm van Splunter-Mazer, Marketing Manager van de consultancy organisatie uit Naarden.

Magnus organiseerde dit jaar voor de tweede keer een groot evenement op Prinsjesdag voor relaties en prospects. Aanleiding is het toenemende belang van nieuwe technologieën op de manier van zakendoen. Het consultancybureau uit Naarden specialiseert zich in technologieën en solutions als Analytics, mobility, e-commerce, Mendix, SAP en Managed Services en wilde met het event trends en kennis delen met (potentiële) opdrachtgevers.

Magnitude 2020

Omdat het Magnus event jaarlijks plaatsvindt vroegen de initiatiefnemers de deelnemers om feedback, zowel op de organisatie als op het inhoudelijke programma. Al met al kreeg de sessie een 7.8. Kimm van Splunter-Mazer: “Interactieve sessies worden goed gewaardeerd en ook de keynote spreker en netwerkmogelijkheid moeten zeker onderdeel van het programma blijven”. Belangrijkste lessons learned voor volgend jaar zijn volgens haar een betere balans tussen centrale- en parallelsessies en meer focus op de echt populaire onderwerpen zoals analytics, mobile, en agile development.

“Met deze feedback kunnen we het programma volgend jaar nog beter aanpassen op de wensen van bezoekers” sluit Van Splunter-Mazer af

Nieuws