Ook Leeuwendaal radioreclames te horen op BNR

04 oktober 2013 Consultancy.nl

Het zal luisteraars van BNR waarschijnlijk niet zijn ontgaan. Na Twynstra Gudde* krijgen ze nu ook een radioreclame van een ander adviesbureau voor de kiezen: Leeuwendaal. Drie weken lang krijgen luisteraars tussen 6 uur ‘s ochtends en 7 uur ’s avonds twee varianten van de reclamespots te horen.

In de radioreclames benadrukt het HR adviesbureau zijn “unieke aanpak”. Kort samengevat: Leeuwendaal gelooft niet in opgelegde veranderplicht, de ‘sense of urgency’ moet van binnenuit komen. En om duurzame verandering te realiseren, moeten organisaties de kennis en de kracht van hun eigen mensen benutten. Beluister de twee varianten hieronder:

In een persbericht laat het adviesbureau Leeuwendaal weten dat de commercials een schoolvoorbeeld vertegenwoordigen van ‘practise what you preach’. Zo is de ontwikkeling en totstandkoming van de commercials bijna geheel in-house uitgevoerd. “Het concept hebben we zelf bedacht, de teksten hebben we zelf geschreven en twee van de drie stemmen komen uit eigen gelederen. Sabine Goes vertolkt het Leeuwendaal-geluid en van Marcel Maassen is de omlijstende stem in de spotjes. En de derde stem is van een goede bekende van Leeuwendaal: Martijn Smid. Martijn is de sound editor die een aantal van onze filmpjes heeft gemonteerd en hij is ook de maker van de Leeuwendaal tune die we in deze spotjes wederom gebruiken” aldus Leeuwendaal.

Leeuwendaal heeft zo’n 140 medewerkers (120 adviseurs) en kantoren in Rijswijk en Woerden. Het consultancy- en trainingsbureau biedt diensten aan op het gebied van HR, training, coaching en werving & selectie aan instellingen in het publieke domein.

* Zie het bericht ‘Twynstra Gudde start BNR, LinkedIn en NS campagne’ voor meer informatie.

Nieuws

Meer nieuws over