Organisatieadviesbureau Dutch viert koperen jubileum

26 juli 2013 Consultancy.nl

Adviesbureau dutch viert deze maand haar koperen jubileum: het adviesbureau bestaat 12,5 jaar.
 
dutch is in 2000 opgericht door Meino Zandwijk, die daarvoor bijna 20 jaar werkte voor ICT adviesbureau Capgemini. In de afgelopen 12,5 jaar heeft het organisatieadviesbureau uit Hilversum meer dan 100 klanten in verschillende branches ondersteund bij uiteenlopende strategische transformaties. Door de achtergrond van de oprichters verwierf dutch al snel een sterke positie in de telecommarkt. Zo heeft het consultancybureau bijvoorbeeld KPN geholpen met de uitrol van de KPN XXL winkels, de (internationale) uitrol van Software Online, de integratie van Telfort* en recent nog met de realisatie van het project ‘Alles- in-één Zakelijk’. Andere voorbeelden van projecten zijn het begeleiden van een working capital optimalisatie bij XS4ALL en het ondersteunen van Agentschap Telecom met diverse implementatietrajecten.
 
dutch bestaat 12,5 jaar
 
Maar ook in andere branches, zoals de energiemarkt (o.a. Alliander, Eneco, Stedin), de financiële wereld (Achmea, DSB Bank, RBS) en de publieke sector (DUO) heeft dutch een sterke stevige record opgebouwd. “Uiteraard zijn we alle klanten zeer dankbaar voor het vertrouwen en de opdrachten” zegt Zandwijk tegenover Consultancy.nl. “Ook zijn we trots op alle medewerkers die deze 12,5 jaar boeiend, leuk en mede succesvol gemaakt hebben!” voegt Zandwijk toe.
 
De dienstverlening van dutch richt zich met name op business vraagstukken op het snijvlak van duurzaamheid en sociaal ondernemerschap. Om meer impact te kunnen creëren op de veranderende omgeving is het adviesbureau de afgelopen jaren partnerships aangegaan met ondere andere Circle Economy, Social Enterprise NL en MVO Nederland.
 
* KPN kocht in juni 2005 branchegenoot Telfort over voor €980 miljoen.

Nieuws

Meer nieuws over