KPMG lanceert KPMG One: App voor opdrachtgevers

08 mei 2013 Consultancy.nl

KPMG heeft een iPhone en iPad app voor opdrachtgevers gelanceerd. Via de app – genaamd ‘KPMG One’ – kunnnen professionals op de hoogte blijven van alle kennis en inzichten die het adviesbureau en haar adviseurs via social media delen.
 
KPMG One
De app laat gebruikers hun ontvangen content personaliseren binnen twee dimensies. Zo kunnen professionals een eigen keuze maken uit thema’s en sectoren die voor hen van belang zijn, zoals bijvoorbeeld Forward Thinking, Sustainability, Banking of Cybersecurity. Daarnaast kunnen gebruikers door in te loggen via hun eigen sociale media – LinkedIn, Twitter of Facebook – persoonlijke voorkeuren meenemen naar de app. KPMG One bevat bovendien de mogelijkheid om content op te slaan in een persoonlijke leeslijst of favorieten, waardoor het eenvoudig is om de content op een later tijdstip terug te vinden.
 
Een overzicht van de KPMG One app:


 
Intern gebruik
De app is tegelijkertijd ook handig voor adviseurs van het Big 4 kantoor. Met de app kunnen ze ten alle tijde op de hoogte blijven van de laatste social media updates van hun collega’s binnen hun industrie/vakgebied. Ook kunnen ze gemakkelijk content zoals persberichten, Point of Views (POV) of onderzoeken retweeten, liken of sharen. Partners en (senior) managers kunnen in een oogopslag zien welke consultants binnen hun team het meest actief zijn met het verspreiden van content.  

Gerelateerd nieuws:
- CGI Whereabouts App wereldwijd ingezet tegen doping
- Magnus ontwikkelt ook nieuwe V&D iPhone app
- Accenture heeft beste mobiele app van adviesbranche
- CGI helpt NS met real-time zitplaatsinformatie app

Nieuws

Meer nieuws over