Consultancybureau Naumac lanceert nieuwe website

11 april 2013 Consultancy.nl

Consultancybureau Naumac heeft een nieuwe website gelanceerd. Na jaren van snelle groei - in 2010 won het boutique adviesbureau zelfs een Gouden FD Gazellen Award – was een vernieuwde online positionering noodzakelijk.
 
Tjeerd Nauta, oprichter en partner bij Naumac: "Om de positionering van Naumac beter aan te laten sluiten bij haar activiteiten zijn we terug gegaan naar de basis. Wat betekenen wij voor onze klanten? Daardoor wordt het weer eenvoudig en helder. Wij realiseren blijvende verbetering daar waar mensen, processen en IT samenkomen."

Naumac - Website
 
Kerndiensten
De website van Naumac is ingericht naar de drie kerndiensten van het management- en adviesbureau:
- Customer Excellence – voor als de klant extra aandacht verdient;
- Operational Excellence – het optimaliseren van bedrijfsprocessen;
- IT Excellence – voor snelle en succesvolle IT implementaties.
 
In de rubriek ‘Referenties’ vertellen klanten, waaronder KPN, ING, Mazda, Stedin en UPC, ook welke ervaringen zij hebben met de dienstverlening van het management- en adviesbureau uit Leiden.
 
Vaste kern + flexibele schil
Daarnaast geeft de verbeterde website de organisatiestructuur van het consultancybureau beter weer: “De nieuwe website geeft nu een helder beeld van de opzet van ons bureau" vervolgt Nauta, "dat wij bestaan uit een vaste kern met daaromheen een flexibele schil van zelfstandigen was voor buitenstaanders vaak niet duidelijk.”
 
Over Naumac
Naumac is in 2006 is opgericht met de overtuiging dat zodra mensen en organisaties datgene doen wat ze écht leuk vinden en waar ze écht goed in zijn, de resultaten voor klanten, medewerkers en aandeelhouders drastisch verbeteren. De organisatie bestaat uit een vaste kern van medewerkers met daaromheen een flexibele schil van ZZP'ers.

Nieuws

Meer nieuws over