VODW en Nyenrode organiseren Mini MBA Marketing

01 maart 2013 Consultancy.nl

Dit voorjaar organiseren VODW en Nyenrode samen de Mini MBA ‘Smart Marketing’. Gedurende de Mini MBA krijgen deelnemers inzicht in marketing trends, de nieuwste marketingmodellen en leren ze hoe ze klanten én medewerkers proactief kunnen inzetten ten behoeve van marketing-doeleinden.  

De Mini MBA is bedoeld voor ervaren marketeers, (financiële) managers die werken op het snijvlak van marketing en product managers en andere experts die hun marketing kennis willen bijschaven.

VODW - Smart Marketing MBA

Modules
De Mini MBA ‘Smart Marketing’ bestaat uit drie modules:  

Module 1: Groei vanuit een helder klantinzicht (27 & 28 maart 2013)
Van customer insight en propositie naar een concreet concept. Gericht op de marketing van diensten.  

Deze module staat stil bij: segmentatie, groeien vanuit het snappen van klanten, customer insights, onderscheidend vermogen, propositieontwikkeling, concept creatie, co-creatie, customer engagement, marketing metrics, de vertaling naar groeistrategie binnen de organisatie en het invullen van de marketing organisatie.  

Module 2: Multichannel management en customer experience (25 & 26 april 2013)

De klant centraal in de bediening en organisatie 

Deze module staat stil bij: actuele trends en ontwikkelingen in klantcontact, klantcontactstrategie, multichannel management, customer experience management, doorvertalen van de business strategie en positionering naar een optimale customer experience, marketing metrics, best practises in de markt en tools en methodes voor een duurzame switch naar klant denken binnen de eigen organisatie en de inrichting van de multichannel organisatie. 

Module 3: Marketing 3.0 (29 & 30 mei 2013)
Mobile, social en co-creatie van trend naar daily business 

Deze module staat stil bij: definitie en ontwikkelingen en samenhang social en mobile (SoMo). Veranderde klantrelatie en het benutten van de mogelijkheden die dit biedt. Framework voor de inzet van SoMo: product/dienst ontwikkeling (waaronder customer engagement en co-creatie), brand building, klantcontact, sales, marketing metrics. Actuele best practices in de markt. Online footprint. Succesvolle implementatie en borging van SoMo binnen de eigen organisatie.

Nieuws

Meer nieuws over