Magnus implementeert SAP bij Carrier Holland Heating

25 juni 2003 Consultancy.nl

Magnus heeft de afgelopen maanden Carrier Holland Heating ondersteund bij de implementatie van de Customer Service module van SAP.
 
In een reactie laat Erik-Jan Trimbach, Service Manager bij Carrier Holland Heating, weten tevreden te zijn over de gerealiseerde integratie van de serviceprocessen. “Met onze innovatieve technieken kan Carrier Holland Heating zeer specifieke producten maken. Hierbij hoort ook een hoog serviceniveau om de bedrijfszekerheid te garanderen”.
 
Over de keuze voor het ICT adviesbureau uit Naarden zegt Trimbach het volgende: “Doorslaggevend bij onze beslissing om dit project met Magnus uit te voeren waren de aantoonbare snelle terugverdientijd, met 'return on investment' binnen een jaar. Bij de keuze voor Magnus speelden ook de positieve ervaringen met onze eerdere SAP R/3 implementatie mee”.
 
Efficiencyslagen
Het project heeft geleid tot een aantal grote verbeteringen in onze bedrijfsvoering. “Verkooporders voor nieuwe apparatuur of voor renovatie van geïnstalleerde producten genereren nu automatisch service orders voor installatie- of renovatiewerk. Dit verbetert de efficiency van het proces. Verder vergemakkelijkt de implementatie van SAP Customer Service het aanbieden van nieuwe services en continu verbeteren van het serviceniveau. Naast de doelstellingen op het gebied van stroomlijning van bedrijfsprocessen en efficiëntieverbetering heeft het project ook geleid tot verbetering van de kwaliteit en betrouwbaarheid van rapportages tegen lagere kosten” zegt Trimbach.

Nieuws

Meer nieuws over