Eurogroup en Magnus aanwezig op Webwinkel Vakdagen

23 januari 2013 Consultancy.nl

Vandaag en morgen vinden de Webwinkel Vakdagen plaats, een van de belangrijkste e-commerce vakbeurzen in de Benelux. Het event wordt dit jaar voor de zesde keer georganiseerd en meer dan 11.000 bezoekers worden verwacht. Adviesbureaus Eurogroup Consulting en Magnus zijn aanwezig met een gezamenlijke stand.
 
E-commerce projecten
De zusterbedrijven besloten om een gezamenlijke stand te nemen omdat ze vaak samenwerken op e-commerce projecten. Organisatieadviesbureau Eurogroup Consulting levert kennis en ervaring in cross channel retailing en programmamanagement-vaardigheden. Magnus richt zich op ICT advies-, implementatie- en beheerdiensten. Volgens de adviesbureaus zorgt de kracht van hun combinatie voor een unique dienstverlening: “Het onderscheidend vermogen van Eurogroup Consulting en Magnus ligt in de onafhankelijke en ‘allesomvattende’ dienstverlening van internet strategie en commerciële cross channel concepten tot operations en ICT. Ons totaalconcept zorgt al meer dan 15 jaar voor tevreden klanten, waaronder veel toonaangevende retail- en productmerken” aldus Axel Groothuis, partner bij het Eurogroup Consulting.
 
De partners werken samen op verschillende proposities, waaronder internetstrategie, cross channel en online concepten, E-fulfilment en organisatie, systeemarchitectuur en integratie, software en partner selectie, mobiele toepassingen en projectmanagement. In de aanpak van de adviesbureaus staat Cross Channel Retailing, het leveren van een naadloze klantervaring via meerdere kanalen, centraal. “Deze focus is belangrijk aangezien de cross channel consument een hogere klantwaarde heeft dan de single channel consument” zegt Groothuis.
 
Lezing Axel Groothuis
Daarnaast verzorgt Axel Groothuis op de eerste dag van de Webwinkel Vakdagen een lezing op het gebied van e-commerce. Hierin worden de resultaten van het onderzoek naar “De effecten van e-commerce op de supply chain” gepresenteerd.

Zie voor meer informatie ook het artikel: Eurogroup: De effecten van ecommerce op supply chain.
 
Over de Webwinkel Vakdagen
Vijf thema’s staan centraal tijdens de Webwinkel Vakdagen 2013:
1. Marketing: Email, search, affiliates, mobile marketing, analytics, webdesign, social media
2. Webwinkel Ontwikkeling: Webshop software, CMS, hosting, webshops, webdesign, open source
3. Betaaloplossingen: Betaalsystemen, incasso, banken, risico management, juridisch advies
4. Logistiek: Post & pakketbezorging, fulfilment, voorraadbeheer
5. Social Media & M-Commerce: F-commerce, sociale netwerken, webcare, mobiele sites, apps

Nieuws

Meer nieuws over