Deloitte en Nyenrode ontwikkelen Mini MBA Telecom

11 januari 2013 Consultancy.nl

Deloitte Consulting heeft samen met Nyenrode Business Universiteit een Mini MBA programma ontwikkeld voor managers werkzaam in de telecom en media branche. De Mini MBA ‘Technologie, Media en Telecom’ geeft managers in een tijdsbestek van drie maanden inzicht in de belangrijkste markttrends en kennis en kunde over diverse aspecten van moderne bedrijfsvoering in de branche.
 
Doelgroep
De Mini MBA is ontwikkeld voor professionals en managers (24 – 45 jaar) die hun carrière zijn gestart als specialist en nu meer greep willen krijgen op hun toekomstige rol als manager. De deelnemers hebben een academische opleiding of HBO-achtergrond meestal in een niet-bedrijfskundige richting of beschikken over werkervaring die hen op dat niveau heeft gebracht.
 
Programma
Het programma van de MBA ‘Technologie, Media en Telecom’ bestaat uit drie modules:
- Module 1 Visie en Strategie op de sector en de ontwikkelingen
- Module 2 Competenties
- Module 3  Leiderschap en Change & implementatie
 
De MBA colleges worden gegeven door o.a. Nyenrode professoren Henry Robben, Jeff Gaspersz, Bob de Wit, Bas Blekkingh, Dennis Vink en Han Gerrits. Het programmamanagement wordt verzorgd door Erik-Jan Gelink, hoofd van de TMT praktijk binnen Deloitte Consulting.
 
Kosten
Deelname aan de Mini MBA kost € 6.250,- per deelnemer (excl. BTW).
 
Zie deze pagina voor meer informatie over de Mini MBA ‘Technologie, Media en Telecom’.

Nieuws

Meer nieuws over