Ordina lanceert wervingscampagne langs A12 bij Utrecht

16 november 2012 Consultancy.nl

Ordina heeft een nieuwe wervingsactie gelanceerd. Langs de A12 bij Utrecht hangt een grote doek van 16x26 meter, waarop Esmée Lyklama (Senior Recruiter bij Ordina) slimme ICT’ers motiveert om te kiezen voor het adviesbureau. De campagne is onderdeel van Ordina’s ambitie om in 2013 honderden nieuwe consultants en ICT medewerkers in dienst te nemen, met name op het gebied van consulting, mobile, security, business intelligence, testing en ERP systemen.
 
Een aantal maanden geleden gebruikte Ordina ook al een grote doek om de nieuwe branding te lanceren.
 
Slimme ICT’ers stappen nu over
De recruiter staat met haar oproep “Slimme ICT’ers stappen nu over” op een knaloranje doek aan de gevel van het hoofdkantoor van Ordina. Het doek is te zien vanaf de snelweg A12 en vanuit verschillende delen van Utrecht.
 
Ordina - Slimme ICTers stappen nu over
 
Grote wervingsbehoefte
“We zoeken veel nieuwe collega’s. We willen groeien en dat doen we natuurlijk niet zomaar. Ordina zit duidelijk in de lift”, zegt Wouter van Essenberg, sinds oktober 2010 HR Directeur bij Ordina. De voormalige BCG adviseur vervolgt: “Wij zoeken professionals die goed zijn in hun vak en die passen bij de Ordina cultuur. Onze cultuur is open, nuchter en persoonlijk”.

Op de vraag hoe Ordina zich onderscheidt op de arbeidsmarkt zegt hij het volgende: “Door onze unique cultuur onderscheiden we ons van de markt. Dat wordt ook gewaardeerd, zoals blijkt uit recente onderzoeken zoals het Beste Werkgeversonderzoek 2012. In dat onderzoek zijn we uitgeroepen tot sterkste stijger, op basis van onze medewerkertevredenheid. Ook zijn we onlangs gecertificeerd als Top Employer ICT 2012/2013. Deze certificering hebben we ontvangen op basis van ons HR-beleid. Uit deze twee onafhankelijke onderzoeken blijkt dat we nieuwe collega’s een interessante werkomgeving kunnen bieden. We zijn ervan overtuigd dat we een aantrekkelijke werkgever zijn”.



Nieuws

Meer nieuws over