Ordina kleurt oranje met een oranje logo en huisstijl

06 juni 2012 Consultancy.nl

Ordina heeft een nieuw oranje gekleurd logo en huisstijl. Het adviesbureau wil met de rebranding benadrukken dat het een bedrijf is met een Nederlands hart. Bestuursvoorzitter Stépan Breedveld onthulde het nieuwe logo vorige week op het hoofdkantoor van het bedrijf in Nieuwegein tijdens een groots ‘Oranjefeest’.

De rebranding maakt een eind aan de variëteit aan uitingsvormen die bij Ordina in de loop der jaren te zien waren, mede als gevolg van verschillende overnames. De rebranding is doorgevoerd in zowel Nederland en België. Volgens Breedveld, die in het verleden meer dan 17 jaar werkte voor The Boston Consulting Group, is ook in België enthousiast gereageerd op de nieuwe huisstijl. “Oranje is een kleur die veel mensen mooi vinden. Ook ING heeft het in België doorgevoerd” aldus de topman.

Ordina: supporter van Oranje
Als onderdeel van de rebranding plaatste Ordina een groot supportersdoek van 16x26 meter langs de A12 met daarop ‘Ordina houdt van Oranje’. Met het doek toont het IT consulting bureau “haar betrokkenheid bij het Nederlands Elftal tijdens het aankomende EK 2012”.

“Ordina is weliswaar actief in de hele Benelux, maar we hebben een echt Nederlands hart”, zegt Stépan Breedveld, CEO van Ordina. “Ons hoofdkantoor staat ook in Nederland. Wij zijn verbonden met Nederland en dragen dat graag uit. Dat doen wij met ons oranjegekleurde logo en nu ook met dit grootse supportersspandoek langs ons kantoor aan de A12.”

Ordina kleurt oranje

Nieuws