SEOConsulting: Gebruikers hekelen Facebook tijdlijn

23 mei 2012 Consultancy.nl

Begin 2012 heeft Facebook de nieuwe tijdlijn geintroduceerd. Op deze tijdlijn kunnen gebruikers belangrijke gebeurtenissen in hun leven presenteren. Uit onderzoek van SEOConsulting blijkt dat de nieuwe tijdlijn geen onverdeeld succes is onder gebruikers: de overduidelijke meerderheid van gebruikers (78%) heeft geen interesse in de tijdlijn. Opmerkelijk is ook dat slechts 8% van respondenten tevreden is over de nieuwe functionaliteit.

SEO Consulting - Facebook Tijdlijn

De nieuwe tijdlijn wordt nog niet gebruikt door alle gebruikers. Facebook heeft meer dan 900 miljoen gebruikers die allemaal een nieuwe timeline krijgen. De uitrol is in volle gang maar omdat de profielen op tienduizenden servers staan is de uitroldatum voor iedereen verschillend. Zakelijke profielen - profielen van bedrijven en merken - zijn begin april allemaal overgezet.

SEOConsulting is een adviesbureau dat zich specialiseert in online diensten en search engine optimalisatie.

Nieuws