Accenture hoofdsponsor van The Next Web Conference

25 april 2012 Consultancy.nl

Vandaag vindt The Next Web Conference 2012 plaats, een event voor CxO’s werkzaam in de internet, telecom, technologie, media, en entertainment branches. Adviesbureau Accenture heeft zich verbonden als hoofdsponsor van het (invitation-only) event. Circa 1,500 bezoekers vanuit de V.S, Europa en rest van de wereld zullen de komende 3 dagen aanwezig zijn in het Westergasfabriek, Amsterdam.

Naast Accenture zijn ook o.a. ook KPN, Dropbox, Spotify, LinkedIn, Booking.com en Microsoft partner van het event.

Sprekers
Meer dan 30 internationaal gerenommeerde sprekers zullen tijdens het event hun eigen visie over de toekomst van het internet geven. Daarnaast zullen meer dan 60 startups uit de tech- en online wereld presenteren waar ze op dit moment mee bezig zijn. Ook vindt er een zogenaamde Kings of Code Hack Battle plaats waarin gerenommeerde bedrijven als Microsoft, Facebook en Dropbox vrijwillig hun API’s blootstellen aan hackers die er gaten in proberen te vinden.

Uitverkocht
Volgens The Next Web is het event compleet uitverkocht: er zijn geen sponsorships, geen plekken op de beursvloer en geen early-birds kaarten meer beschikbaar voor het evenement. “De Internetbranche trekt zich niets aan van de economische malaise” aldus The Next Web. 

Voor meer informatie: http://thenextweb.com/conference/

Nieuws

Meer nieuws over