BearingPoint: Customer Centric DNA Awards 2012

11 april 2012 Consultancy.nl

Bearingpoint en TNS NIPO hebben de genomineerden voor de Customer Centric DNA Awards 2012 bekendgemaakt. De partners reiken dit jaar voor de tweede keer de Customer Centric DNA Awards uit aan bedrijven die er dit jaar het best in slagen de klant centraal te zetten in hun klantcontact. Doel van deze award is het erkennen en belonen van de organisaties die het meest klantgericht ondernemen. Op 10 mei in Duin & Kruidberg worden de winnaars bekendgemaakt door Jort Kelder.

De drie genomineerden per sector zijn:

Automotive: Audi, Mercedes en Toyota
Banken: ASN Bank, Rabobank en Triodos
Energieaanbieders: Delta, Eneco en Greenchoice
Internetproviders: XS4ALL, UPC en Ziggo
• Mobiele telefoonaanbieders: Hi, T-Mobile en Vodafone
• Online retail: Amazon.com, H&M en V&D
Retail: Bijenkorf, Hema en IKEA
Supermarkten: Jumbo, Lidl en Vomar
Verzekeringen: Ditzo, FBTO en Univé
Zorgverzekeringen: CZ, OHRA en Univé

2011 Customer Centric DNA Awards
Vorig jaar werd de award uitgereikt in acht sectoren. Een overzicht van de winnaars van 2011:

Automotive: Toyota
Banken: ASN Bank
Energie: Delta
Internet: Xs4All
• Mobiele telefonie: KPN
Supermarkten: Jumbo
Verzekeraars: Univé
• Olie & Gas: Total

Nieuws