Suus Toxopeus en Johan van Ettinger naar The Brown Paper Company

07 juli 2017 Consultancy.nl

Adviesbureau The Brown Paper Company heeft twee nieuwe consultants aangenomen. Suus Toxopeus en Johan van Ettinger zijn beide aangesteld als verbeterconsultant. 

Suus Toxopeus (29) maakt de overstap van The Room, een leverancier van M&A-datarooms ter ondersteuning van fusies en overnametrajecten. Toxopeus was sinds 2013 werkzaam als consultant/projectmanager bij het Amsterdamse bedrijf – in haar rol werkte ze met verschillende (internationale) ondernemingen aan het opzetten en operationeel houden van beveiligde omgevingen gedurende het hele transactie- en dataroomproces. Daarvoor volgde zij een bachelor Klinische-/Neuropsychologie aan de Universiteit van Utrecht, en rondde zij daar in 2013 ook de master Neuropsychologie af.

Bij The Brown Paper Company, een adviesbureau opgericht in 1999 en gespecialiseerd in procesmanagement, zal zij zich richten op groei en het creëren van de juiste cultuur daarvoor. “Mijn doel is het activeren van een growth mindset, een absolute voorwaarde voor commercieel succes en organische groei”, aldus Toxopeus.

Suus Toxopeus en Johan van Ettinger - The brown paper companyJohan van Ettinger (28) gaat zich in zijn nieuwe rol bij The Brown Paper Company bezighouden met organisaties in transitie en het inrichten van de ultieme klantervaring. “Mijn doel is bij te dragen aan het onderscheidend vermogen van organisaties in transitie, door te werken aan een duidelijke strategie, excellente processen en een eigen identiteit”, aldus de kersverse consultant. Voor zijn komst naar het bureau werkte hij vijf jaar voor Coolblue, een van de snelst groeiende retail ondernemingen van ons land. Binnen het team Social Media was hij onder andere verantwoordelijk voor het schrijven van de Social Media Stijlgids. Van Ettinger rondde in 2016 zijn Master Public Administration aan de Universiteit Leiden af. 

The Brown Paper Company heeft de afgelopen jaren vooral naam gemaakt met haar ‘Brown Paper Methode’ – een eigen aanpak waarmee organisaties aan de hand van design thinking en procesmanagement concurrentievoordeel kunnen behalen in sales & marketing en de bedrijfsvoering. De aanpak is door drie experts van het bureau uitgebreid toegelicht in het managementboek ‘De Brown Paper-methode’.

Nieuws

Meer nieuws over