Nieuwe huisstijl en website voor Twynstra dochter Adviestalent

02 juni 2017 Consultancy.nl

Adviestalent, onderdeel van Twynstra Gudde, heeft een vernieuwde huisstijl en website gelanceerd. Met de verfrissing van het merk wil Adviestalent meer nadruk leggen op de kwaliteit en het lef van de jonge adviseurs die bij het bureau werken.

Adviestalent is een adviesbureau dat is opgericht in 2006 en dat young professionals gedurende een driejarig programma opleidt tot volwaardige adviseurs en projectmanagers. De jonge adviseurs helpen opdrachtgevers met uiteenlopende vraagstukken op het gebied van projectmanagement, omgevingsmanagement, procesoptimalisatie en (beleids)onderzoek. 

Vandaag heeft Adviestalent, een dochteronderneming van Nederlands adviesbureau Twynstra Gudde, een vernieuwde huisstijl gelanceerd. Het bureau, dat onder meer om jong talent concurreert met Boer & Croon Management, ORMIT, YSE en verschillende andere Young Professional programma’s in de adviesbranche, werkte de afgelopen maanden aan de nieuwe huisstijl en de nieuwe website. De vernieuwing is onderdeel van een frisse strategische richting. In de zomer van 2016 werd de leiding van het bureau overgenomen door een nieuwe directie – na tien jaar droegen Jaap Berends en Ingrid Visser het stokje over aan Mark Leemans en Liesbeth Kronshorst. Met het oog op de ambities en de ideeën van de nieuwe directieleden over de positionering van het bureau voor de komende jaren, waren ook de huisstijl en website aan vernieuwing toe.

De ambities van Adviestalent zijn kernachtig samen te vatten: “We willen het toonaangevende young professional bedrijf zijn voor de overheid en zorg. We combineren het lef en de frisheid van jong mensen met de kwaliteitsgarantie van Twynstra Gudde. De komende jaren groeien we zonder concessies te doen aan de kwaliteit van onze adviseur. De kern van het werk van de Adviestalenten is verbinden, versnellen en vernieuwen”, aldus directeur Mark Leemans. 

Nieuwe huisstijl en website voor Adviestalent

“De jonge professionals van Adviestalent leveren met hun frisse blik en daadkracht een bijdrage aan het vernieuwen van de zorg en de publieke sector in Nederland. We kijken uit en zijn klaar voor de komende 10 jaar! Daar past een nieuwe huisstijl bij: fris, dynamisch en persoonlijk. Een huisstijl die past bij wie Adviestalent nu is en waar de ambities liggen”, zegt mededirecteur Liesbeth Kronshorst. De nieuwe stijl omvat onder meer de tagline: ‘Openminded, met kwaliteit en lef’. Hiermee wil het bureau de nadruk leggen op de kernkracht van haar Young Professionals: zij hebben een stevige basis met expertise in hun vak, in combinatie met innovatief vermogen en out-of-the-box thinking. 

Ook de Adviestalent Academy is steeds meer in trek. Het opleidingstraject dat alle Adviestalenten doorlopen is sinds een aantal jaar ook opengesteld voor externe deelnemers – onder het label Adviestalent Academy. Met succes: ongeveer de helft van het aantal deelnemers komt van buiten. Grote ziekenhuizen, gemeenten, brancheverenigingen en collega adviesbureaus geven hierdoor hun young professionals een stevige start van hun carrière. 

Micky Adriaansens, sinds 2016 bestuursvoorzitter van Twynstra Gudde, vertelt “trots” te zijn op de ontwikkeling van Adviestalent. “Mooi om te zien dat het lef en de frisheid van Adviestalent zo goed samengaat met de expertise en kwaliteit die Twynstra Gudde biedt. Adviestalent is een van de beste leer-werkplekken voor jonge adviseurs in Nederland, we zijn er trots op dat Adviestalent bij Twynstra Gudde hoort!”

Nieuws

Meer nieuws over