Mariska van Amerongen en Simone Francooijs starten bij MLC

04 mei 2017 Consultancy.nl

Mariska van Amerongen en Simone Francooijs zijn gestart als consultant bij MLC, een adviesbureau gespecialiseerd in Customer Excellence.

Mariska van Amerongen, begonnen als Senior Consultant bij MLC, heeft zich de afgelopen jaren binnen de Rabobank ontwikkeld tot specialist op de gebieden Omnichannel klantbediening, Customer Experience en Continu Verbeteren. Zij heeft diverse functies gehad bij de Rabobank waarbij de focus lag op het verbeteren van de klantbeleving via alle (online) kanalen en het verhogen van klantloyaliteit en medewerkerstevredenheid. Van Amerongen heeft ruime ervaring met diverse hulpmiddelen zoals Customer Journey, Social Media, Net Promotor Score (NPS) en Employee Promotor Score.

Bij MLC, een adviesbureau uit Leusden, zal Van Amerongen zich vooral gaan inzetten voor projecten en advieswerk op het gebied van Customer Experience vanuit een Omnichannel klantbediening en het verhogen van klantloyaliteit en medewerkerstevredenheid. Over haar keuze voor MLC zegt ze: “De stap naar MLC stelt mij in staat om mijn passie, expertise en ervaring rondom Customer Experience in te zetten voor verschillende opdrachtgevers en deze verder uit te breiden. Mijn visie is dat Customer Experience erom gaat een Customer Journey te creëren die de klant positief bij blijft. Ik wil organisaties ondersteunen bij het waarmaken van de klantverwachting, medewerkerstevredenheid en het realiseren van bedrijfsdoelstellingen.”

Mariska van Amerongen en Simone Francooijs - MLC

Simone Francooijs, gestart als consultant bij MLC, heeft de afgelopen jaren het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC) ondersteund bij verbetertrajecten op het gebied van ICT en HR. Daar heeft zij concrete ervaring opgedaan op het vlak van organisatieveranderingen, het verbeteren van bedrijfsprocessen, klantgerichtheid en verhogen van medewerker- en klanttevredenheid. Bij MLC zal Francooijs zich vooral gaan inzetten voor projecten en advieswerk op het gebied van Business Process Management (BPM), Operational Excellence en Change Management.

“Ik heb in het LUMC de afgelopen jaren veel mogen leren en ervaring op mogen doen. Organisaties helpen bij het verhogen van klantwaarde en het meenemen van de hele organisatie, daar krijg ik energie van. Bij MLC krijg ik de kans mijn kennis te verbreden en in te zetten voor andere organisaties, daar kijk ik echt naar uit”, aldus de kersverse consultant over haar nieuwe uitdaging.

Team van 25 consultants

Met de toevoeging van Van Amerongen en Francooijs bestaat het team van MLC uit 25 consultants. Het adviesbedrijf, dat dit jaar haar 30-jarige jubileum vierde, kent een periode van snelle groei: zo zijn in de afgelopen maanden onder meer Nassar Asad, Alex van Elst, Femke van der Leij en Job Mol bij het bureau aan de slag gegaan.

Nieuws

Meer nieuws over