Robert-Jan van Nievelt in dienst bij K2 Marketing

03 maart 2017 Consultancy.nl

Robert-Jan van Nievelt is per 1 februari 2017 in dienst getreden bij K2 Marketing. In de rol van Senior Marketing & CRM Consultant zal Van Nievelt zich vooral richten op de verdere ontwikkeling en verkoop van de CRM & marketingadvies activiteiten van het Haarlemse bureau.

De afgelopen jaren werkte Robert-Jan van Nievelt als Senior Marketing Manager bij Terberg Leasing en als Manager Marketing & Fundraising bij Cordaid, een non-profit organisatie die zich inzet voor ontwikkelingshulp aan de meest kwetsbare groepen ter wereld. Daarvoor werkte hij onder andere als Manager Marketing voor McGregor en als marketeer voor SNS Bank, Menzis en Stad Rotterdam Verzekeringen.

Arnout Kelderman, oprichter van K2 Marketing, is erg blij met de toetreding van Van Nievelt. “Ik ken Robert-Jan al jaren en ben zeer onder de indruk van zijn marketingkennis en ervaring. Met zijn komst zet K2 Marketing een flinke stap vooruit.” 

Bij K2 Marketing, een bedrijf dat organisaties helpt met advies en ondersteuning op het gebied van klantdata, klantcontact strategieën, customer journey’s, marketing intelligence en marketing automation, gaat Van Nievelt zich bezighouden met een scala aan marketing adviesdiensten. Ook zal hij zich richten op het begeleiden van CRM trajecten, van strategie tot executie. 

Robert-Jan van Nievelt bij K2 Marketing

Over zijn motivatie om voor K2 Marketing te kiezen zegt Van Nievelt: “Deze stap sluit goed aan bij mijn ambitie om weer meer vanuit een adviesrol mijn marketingkennis te kunnen delen. Om aan te kunnen sluiten bij een professioneel adviesbedrijf met enthousiaste partners en medewerkers, dat is voor mij een kans die ik niet voorbij wil laten gaan. Graag help ik mee om de goede resultaten van de afgelopen jaren te verbeteren.”

Kelderman voegt toe dat Van Nievelt ook op persoonlijk vlak goed past bij K2 Marketing. “Iemand met humor, die van aanpakken houdt en zijn sporen verdiend heeft”.

Eind vorig jaar sloot Rishi Thakoerdat zich aan als Senior Campaign Developer bij het bureau. Kelderman laat weten dat er de komende tijd meer aanvullingen op personeel vlak te verwachten zijn. “K2 Marketing groeit gestaag, in omzet en aantallen medewerkers. Stilstand is achteruitgang, ook tijdens een beklimming. Daarom versterken we ons expeditieteam, op weg naar de top.”

In januari 2016 breidde K2 Marketing het partnerteam uit met Lode Broekman en Ruud de Bruijn.

Nieuws

Meer nieuws over