Kasia Meerman versterkt omni-channel bureau Oxyma

17 februari 2017 Consultancy.nl

Oxyma Consulting, onderdeel van vooraanstaand Nederlands omni-channel bureau Oxyma Group, heeft zijn team versterkt met Kasia Meerman. Meerman is afkomstig van online mediabureau Yonego.

Kasia Meerman (41) heeft meer dan vijftien jaar ervaring op het gebied van Sales & Marketing en digitale transformatie. Het grootste deel van haar carrière is Meerman actief geweest in Noord-Amerika en Nederland. Nadat zij haar studie had afgerond in Canada, startte Meerman haar carrière als dubbing coördinator voor een bedrijf dat TV-animaties produceert. Daarna verhuisde zij naar Nederland waar zij in dienst trad bij Weton Wesgram, een muziekexporteur. Na ongeveer vier jaar, in 2004, maakte zij de overstap naar TellUs, een Nederlandse online lead generator die destijds een van de voorlopers was op dit gebied in Europa. TellUs heeft een portfolio van meer dan 850 lead generation producten verspreid over 65 landen en heeft rond de 50.000 domeinen onder beheer. 

Meerman werkte negen jaar voor het bedrijf en maakte meerdere keren promotie. In haar meest recente rol was zij Sales Director van het bedrijf en maakte onderdeel uit van de directie. Vijf jaar geleden besloot zij om de wereld van online bureaus te betreden, met het oog op de toenemende verschuiving van offline naar online. Na een korte periode voor een advertising bureau te hebben gewerkt, ging Meerman aan de slag als digital marketing consultant voor Yonego. In deze functie leverde zij digital strategy en marketing diensten aan tientallen klanten in zowel het B2B als het B2C domein en mix-varianten.

Kasia Meerman - Oxyma

In januari is Meerman gestart aan een nieuw avontuur binnen de consultancytak van Oxyma. Oxyma Consulting is onderdeel van Oxyma Group, met meer dan 300 creatieve en technologie professionals een van de grotere gespecialiseerde omni-channel bureaus van Nederland. In de rol van consultant ondersteunt Meerman bedrijven bij het ontwikkelen en ten uitvoer brengen van hun e-business en omni-channel plannen, van strategie tot executie. Meerman, een enthousiaste ambassadeur en spreker op het gebied van digital, heeft bovendien de taak gekregen om de customer journey en digitale transformatie proposities van het bureau verder uit te bouwen.

Onder de klanten van Oxyma bevinden zich onder meer grote internationale merken als Adobe, BMW, Mentos, KLM, Unilever, Auping en Vodafone, evenals grote lokale spelers als Nuon, NS, Ziggo, Telfort en Feyenoord.

Nieuws

Meer nieuws over