3 senior adviseurs versterken communicatiebureau Dietz Communicatie

13 februari 2017 Consultancy.nl

Utrechts communicatiebureau Dietz Communicatie heeft de gelederen de afgelopen periode versterkt met drie nieuwe senior adviseurs: Michelle van Waveren, Rob Koreneef en Kees Verhagen.

Met een team van circa 30 mensen behoort Dietz Communicatie tot een van de grotere communicatiebureaus van ons land. Het bureau – opgericht in 2006 – specialiseert zich in vraagstukken rondom vier thema’s: Alliantiemanagement, Omgevingsmanagement, Citymarketing en Corporate Positionering & Crisiscommunicatie. 

In het jaar waarin het advieskantoor haar 10-jarige bestaan vierde wist Dietz Communicatie een aanzienlijke omzetstijging te boeken. De omzet steeg in 2016 met maar liefst 60% – om tegemoet te komen aan de stijgende vraag naar haar diensten heeft de communicatieadviseur de afgelopen maanden drie nieuwe professionals toegevoegd aan het team.

Michelle van Waveren is een allround communicatieprofessional met ervaring bij onder meer Universiteit van Amsterdam, Consulaat Generaal der Nederlanden in Chicago, KPMG, Delta Lloyd, NedTrain en Rijkswaterstaat. Zij verzorgde twee jaar de publiekscommunicatie van project A1/A6 Diemen-Almere Havendreef, onderdeel van Schiphol-Amsterdam-Almere (SAA), Rijkswaterstaats grootste weguitbreidingsuitdaging. Bij Dietz Communicatie is zij aangesteld als senior-adviseur in het Expertteam Omgevingsmanagement.

Rob Koreneef - Michille van Waveren - Kees Verhagen - Dietz Communicatie

Rob Koreneef is een public affairs professional met meer dan 20 jaar ervaring in zowel de publieke als private sector. De afgelopen twee jaar werkte hij als zelfstandig adviseur, daarvoor was Koreneef werkzaam bij Imperial Tobacco, Philip Morris en PR-bureau Burson-Marsteller. Bij Dietz Communicatie is hij als senior-adviseur gestart in het Expertteam Alliantiemanagement. Zijn passie ligt in het managen van complexe publiek-private dossiers door strategieontwikkeling en -uitvoering, inclusief instrumenten als issue management, stakeholder engagement, industrie coördinatie en lobby.

Kees Verhagen is een ervaren reputatiemanager en regisseur crisiscommunicatie. Hij werkte op interim basis onder andere voor banken, de financiële toezichthouders AFM en DNB, Ymere en het Wereld Natuurfonds. Eerder werkte hij voor PGGM en de gemeente Zoetermeer. In de rol van senior-adviseur versterkt hij het Expertteam Corporate Positionering & Crisiscommunicatie.

Luc Dietz, oprichter en Managing Partner, laat weten “verheugd” te zijn met de uitbreiding. “Met deze drie nieuwe adviseurs investeren we verder in onze kwaliteit.” 

Afgelopen jaar werd Dietz Communicatie door managers verkozen tot een van de beste communicatiebureaus van Nederland.

Nieuws

Meer nieuws over