Drie nieuwe professionals aan de slag bij VODW

02 augustus 2016 Consultancy.nl

Sanne van Hooren, Martine Nijstad en Arjen Brouwer zijn gestart bij VODW. Hooren en Nijstad versterken het bureau als Interim Marketing Professional en Brouwer is begonnen als Marketing Technologist.

Sanne van Hooren is zes jaar geleden begonnen bij KPN als database marketeer voor zowel mobiele en vaste telefonie als Internet en TV. In 2012 stapte zij over naar tv-zender Talpa waar zij aan de gang ging als Marketing Intelligence specialist. De afgelopen 3 jaar werkte Van Hooren voor SNS Bank als Interactie Marketeer. Hier heeft zij haar expertise kunnen uitbreiden met CRM Marketing, en heeft zij ervaring opgedaan met klantcontactstrategieën rondom merkbeleving, trigger based marketing en activatie van een eigen klantenbase.

Van Hooren is onlangs gestart als interim professional bij VODW. Over haar motivatie voor deze stap vertelt zij: “Ik wilde graag mijn (CRM)horizon verbreden en heb er daarom voor gekozen om de overstap te maken naar VODW.”

Sanne van Hooren, Arjen Brouwer en Martine Nijstad - VODW

Arjen Brouwer is al meer dan vijftien jaar werkzaam op het snijvlak van Marketing en Technologie. De afgelopen jaren was hij werkzaam bij Crystalloids als Senior Consultant, waar hij betrokken was bij verschillende projecten op het gebied van System Architecture, Marketing Automation en Predictive Analytics bij bedrijven als Hema, ABN AMRO, Albert Heijn, en de KNVB. Eerder werkte hij vijf jaar voor TomTom in verschillende functies en rollen voor Cross Channel Marketing Automation, CRM, Direct Marketing, E-Commerce en Digital Analytics. Brouwer begon zijn loopbaan bij Philips Healthcare als software en productontwikkelaar voor MRI scanners, na zijn studie Technische Natuurkunde aan de TU Delft. Bovendien behaalde hij zijn MBA aan de Tias-Nimbas Business School in Tilburg.

Sinds kort werkt Brouwer als Marketing Technologist bij VODW. In die functie helpt hij bedrijven om via een Agile manier technologische verbeteringen door te voeren.

Martine Nijstad werkte de afgelopen jaren voor DHL Express als campagne -en projectmanager van zowel online als offline marketing campagnes. “Als propositiemarketeer heb ik nieuwe diensten en producten in de markt gezet en het gebruik en de loyaliteit verhoogd. Denk hierbij ook aan activatie, leadgeneratie en e-mailmarketing”, vertelt Nijstad zelf. Bovendien was zij verantwoordelijk voor het vermarkten van online kanalen en het opzetten en uitrollen van het content marketingplan.

Voor haar tijd bij DHL werkte Nijstad kort bij YER als Recruitment Consultant, en daarvoor een periode van ruim vier jaar in verschillende functies voor Siemens. Sinds medio mei 2016 werkt Nijstad bij VODW als Interim Marketing Professional. 

Nieuws

Meer nieuws over