Bart van Eijden versterkt Retail praktijk van IG&H Consulting

25 juli 2016 Consultancy.nl

Bart van Eijden is binnen de Retail praktijk van IG&H Consulting & Interim gestart als Consultant. De young professional, die recentelijk zijn master behaalde in Operations Management & Logistics aan de TU van Eindhoven, zal zich in zijn nieuwe rol gaan richten op het oplossen van diverse uitdagingen waar de retailsector op het moment mee kampt.

Opgericht in 1988 en met meer dan 120 adviseurs in dienst, is IG&H Consulting & Interim een van de grotere consultancybureaus van ons land. Het adviesbedrijf uit Utrecht richt zich op opdrachtgevers in drie sectoren: Financial Services, Health en Retail. Vanuit hun praktijk ‘Retail, Trade & Logistics’ werkt IG&H naar eigen zeggen samen met de helft van de Top 25 retailers in Nederland, waarbij hun expertise ligt in “de begeleiding van klanten bij digitale transformaties.” Daarbij richt IG&H zich in het bijzonder op een drietal terreinen: Omni-channel transformatie, realisatie van e-fulfilment en klantgerichte cultuur en winkels.
Bart van Eijden - IG&HTer versterking van de Retailpraktijk heeft IG&H afgelopen maand een nieuwe young professional aangetrokken Bart van Eijden. In 2015 studeerde Van Eijden af aan de Technische Universiteit van Eindhoven waar hij de master Operations Management & Logistics volgde. Ook behaalde hij in 2012 zijn bachelor Industrial Engineering and Management (IEM) aan dezelfde Universiteit. Werkervaring heeft hij onder andere opgedaan bij Sligro, waar hij betrokken was bij het opzetten van een supply chain design voor de groothandel. In zijn nieuwe rol bij IG&H richt Van Eijden zich op het oplossen van de diverse uitdagingen waar de retailsector, een van de snelst groeiende segmenten van de consultancymarkt, vandaag de dag mee te maken heeft.

Voor van Eijden vormt de keuze voor IG&H Consulting & Interim een “logische stap”, waarmee hij binnen afzienbare tijd een snelle persoonlijke ontwikkeling kan doormaken en alle facetten van het vak kan leren. “De ontwikkelingen in de retail gaan razendsnel; met zowel winnaars als verliezers is het een spannende tijd. Ik heb dan ook ontzettend veel zin om bij enkele grote retailers hun strategie, supply chain en operatie te verbeteren om toekomstbestendig te zijn in de nieuwe, digitale realiteit”, licht Van Eijden toe.

Nieuws

Meer nieuws over