Bart Jaartsveld business partner bij The Brown Paper Company

09 juni 2016 Consultancy.nl

The Brown Paper Company heeft Bart Jaartsveld benoemd tot Business Partner & Change Consultant. De ervaren professional en ondernemer richt zich bij het adviesbureau uit Bilthoven op business development en innovatie in creatieve organisaties.   

Bart Jaartsveld heeft ruim twintig jaar ervaring in business development, conceptontwikkeling, organisatieverandering en supply chain management. Jaartsveld is medeoprichter van Creative Clouds, een supply chain dienstverlener in Hong Kong, waar hij ruim veertien jaar werkzaam was, en in de rol van Managing Director en Supply Chain & Change Director leiding gaf. Het bedrijf werkt onder meer voor grote retailers als Marks & Spencer, Sainsbury’s en Target Stores.

In de periode daarvoor was Jaartsveld zo’n zes jaar werkzaam als Key Accounts Director Europe & USA bij Widget Product Development & Marketing, een fabrikant van badkameraccessoires uit Naarden, die hij in 1999 medeoprichtte. Binnen de organisatie gaf Jaartsveld onder meer leiding aan vijftien professionals, verdeeld over multidisciplinaire teams (sales, accountmanagement, logistiek). Jaartsveld heeft een achtergrond in MBA & finance en beschikt over ruime kennis in gebieden als innovatie, business modelling & value proposition design.

 Bart Jaartsveld

Terug in Nederland heeft Jaartsveld het leven van zelfstandig ondernemer achter zich gelaten, en is benoemd tot Business Partner & Change Consultant bij consultancybureau The Brown Paper Company. De procesmanagement specialist uit Bilthoven specialiseert zich naar eigen zeggen op het snijvlak van klantbeleving- en bediening en helpt opdrachtgevers met het realiseren van prestatieverbetering op de werkvloer. Jaartsveld richt zich bij het bureau onder meer op innovatie, business development en duurzame verandering in creatieve organisaties.

Over zijn toegevoegde waarde vertelt hij: “Met ruim 20 jaar ervaring als zelfstandig ondernemer op het gebied van productontwikkeling en supply chain management in de maakindustrie heb ik veel uitdagingen waar een organisatie voor kan staan live meegemaakt. Daardoor begrijp ik de taal van de klant en de dynamiek van het moment. Mijn ervaring met de supply chain hebben mij geleerd dat alles in verband staat met elkaar en dat je, om tot een echte oplossing te komen, problemen niet geïsoleerd moet benaderen. Een pijn symptoom op de ene plek in een organisatie kan heel goed worden veroorzaakt door een probleem op een andere plek.”

Afgelopen jaar benoemde The Brown Paper Company voormalig Welten directeur Larry van der Schoor tot partner.

Nieuws

Meer nieuws over