Maaike Hellingman en Mark van den Anker partner bij GKSV

05 februari 2016 Consultancy.nl

GKSV heeft begin dit jaar Maaike Hellingman - van Hooidonk en Mark van den Anker benoemd tot partner. Beide adviseurs zijn sinds oktober 2014 al actief bij het Amsterdamse bureau op het gebied van public affairs en stakeholdermanagement.

Mark van den Anker (1980) richt zich op het snijvlak van public affairs, stakeholdermanagement en campaigning. Voordat hij in dienst trad bij GKSV werkte hij als public affairs adviseur en hoofd communicatie voor de artsenfederatie KNMG, waar hij zich bezighield met diverse medisch-ethische vraagstukken, maar ook aan de verbetering van patiëntenrechten. Daarvoor werkte hij als consultant bij EPPA Politiek & Lobby Consultants. Tevens is Van den Anker de afgelopen jaren nauw betrokken geweest bij diverse lokale en landelijke verkiezingscampagnes van de VVD.

“Mijn werkwijze kenmerkt zich door een hands-on mentaliteit en volledige inzet. Samen met de klant werk ik resultaatgericht aan het bereiken van de doelen,” aldus Van den Anker over zijn aanpak op de website van GKSV.

Maaike van Hellingman - Hooidonk (1984) houdt zich voornamelijk bezig met stakeholdermanagement en public affairs. Eerder was ze werkzaam als adviseur public affairs bij Schiphol, waar ze onder meer een bijdrage leverde aan de regionale lobby van de luchthaven, als consultant bij Berenschot en bij EPPA Politiek & Lobby Consultants. Ook Van Hooidonk is recent betrokken geweest bij de uitrol van diverse VVD campagnes.

Over haar sterke eigenschappen zegt ze: “Ik heb uitgebreide ervaring in Den Haag, maar ook met de regionale- en lokale lobby. Hierbij vind ik het de uitdaging om elke keer op zoek te gaan naar een verrassende aanpak. Ik ben gedreven en werk zij-aan-zij met mijn klanten gedurende het gehele proces.”

Per 1 januari zijn Van den Anker en Hellingman - van Hooidonk door GKSV beloond voor hun goede prestaties in het afgelopen 1,5 jaar en zijn ze toegelaten tot de maatschap van het bureau. Als partner worden ze samen met de vier overige partners – medeoprichters Hein Greven, Frank Körver, Peter Stroink en Arnoud Verhage* – verantwoordelijk voor de verdere uitbouw van het bureau. Het team van GKSV, dat zich richt op merkidentiteit, reputatiemanagement, communicatie en public affairs, bestaat momenteel uit 10 leden.

* De bedrijfsnaam GKSV is afgeleid van de achternamen van de medeoprichters.

Nieuws

Meer nieuws over