Lode Broekman en Ruud de Bruijn partner bij K2 Marketing

15 januari 2016 Consultancy.nl

K2 Marketing, een boutique marketing adviesbureau uit Haarlem, heeft Lode Broekman en Ruud de Bruijn benoemd tot partner. Broekman werkte de afgelopen jaren als zelfstandig adviseur vanuit zijn eigen marketing adviesbureau; De Bruijn was de laatste jaren als freelance database marketeer en database analyst actief bij verschillende opdrachtgevers. In hun nieuwe rol bij K2 zullen beide professionals bijdragen aan de verdere uitbreiding van de footprint van K2 Marketing.

Lode Broekman is een adviseur met meer dan 25 jaar ervaring in (online) marketing en communicatie. Voordat hij met zijn eigen adviesbureau Broekman Marketing Advies begon in 2007, werkte hij jarenlang in de adviesbranche; als Managing Consultant bij Paul Postma Marketing Consultancy en als Executive Business Consultant bij Atos Consulting. De eerste tien jaar van zijn loopbaan werkte hij voor Direct Insurance Projects – waar hij in zijn meest recente rol als Vice President verantwoordelijk was voor de Direct Marketing praktijk – en voor het Institute for International Research, waar hij binnen de marketingafdeling actief was.

Ruud de Bruijn heeft jarenlange ervaring in het marketingvak en is met name gespecialiseerd in marketing intelligence. Hij begon zijn loopbaan bij ING, waar hij als database analist werkte, en na ruim zeven jaar bij de grootbank maakte hij de overstap naar de Postbank, waar hij vijf jaar lang diverse rollen vervulde en betrokken was bij de transformatie van Postbank naar ING. In 2008 besloot De Bruijn om als zelfstandig adviseur aan de slag te gaan en de afgelopen jaren  ondersteunde hij vanuit een freelancer rol diverse klanten, waaronder ING, ThiemeMeulenhoff, Ziggo, Nuon en het UWV.

In de afgelopen twee jaar hebben Broekman en De Bruijn regelmatig samengewerkt met K2 Marketing, een boutique marketing adviesbureau dat in 2010 werd opgericht door Arnout Kelderman. Het adviesbureau richt zich specifiek op het marketingdomein en helpt klanten onder meer met advies, marketing intelligence, en automatiseringsvraagstukken. Op basis van de succesvolle samenwerking, waarbij projecten gezamenlijk werden uitgevoerd, is de relatie inmiddels geformaliseerd – per 1 januari 2016 zijn beide marketeers als partner toegetreden tot K2 Marketing.

Samen met Kelderman zullen Broekman and De Bruijn zich richten op het verder uitbreiden van de footprint van K2 Marketing. Tot de klantenkring van het marketing adviesbureau behoren onder meer het LOI, Kras, Meeus, IND, Beslist.nl en Cordaid.

Nieuws

Meer nieuws over