Marco van der Hut en Jorien Kamphuis naar VODW

03 november 2015 Consultancy.nl

Onlangs hebben zowel Marco van der Hut als Jorien Kamphuis de overstap gemaakt naar marketingadviesbureau VODW. Van der Hut is afkomstig van verzekeringsmaatschappij ASR en Kamphuis werkte hiervoor jarenlang voor KPN. Beide professionals zijn per oktober 2015 gestart als Interim Marketing Professional.

Marco van der Hut was reeds tijdens zijn bedrijfskundige studies aan de Haagse Hogeschool en daaropvolgend de Universiteit van Amsterdam actief op de arbeidsmarkt. Hij volgde twee traineeships, een bij DHL op gebied van productmanagement en pricing, en een management traineeship bij verzekeringsmaatschappij ASR. Tevens werkte hij een jaar als Payment Data Analyst voor ING en later als Programma assistent Online Marketing bij Ditzo. Tijdens deze laatste functie richtte Van der Hut zich ook op het ondernemerschap, door online parfumerie NiceSmell.nl op te richten. In juni 2013 ging hij opnieuw aan de slag bij ASR als Propositie Marketeer – zijn meest recente functie.

Jorien Kamphuis studeerde Toegepaste Communicatiewetenschappen aan de Universiteit van Twente, en deed tijdens haar studie reeds ervaring op als projectmanager bij Twente Academy en als afstudeertrainee bij PR-bureau Porter Novelli. Kamphuis begon haar loopbaan in 2010 bij Telfort als Retention Marketing Manager, en startte tegelijkertijd met het Young Potential Programme van moedermaatschappij KPN. In november 2012 stroomde zij door naar de zakelijke tak van KPN zelf, waar Kamphuis aan de slag ging als Marketing Manager M2M. Na circa een jaar veranderde zij van functie – ze werd als Formula Manager Telfort Retail verantwoordelijk voor de retailformule van de 45 Telfort winkels in Nederland.

Jorien Kamphuis - Marco van der Hut - VODW

Voor zowel Kamphuis als Van der Hut was het in oktober 2015 tijd voor een nieuwe uitdaging. Beiden zijn als Interim Marketing Professionals aan de slag gegaan bij VODW. Bij het marketingadviesbureau uit Leusden – dat zich specialiseert op strategisch en marketing advies en expertise heeft op het snijvlak van customer experience, digital en marketing intelligence – richt Van der Hut zich vooral op de e-commerce kant en het ontwikkelen en vermarkten van proposities. Jorien Kamphuis geeft zelf over haar nieuwe functie bij VODW aan: “Mijn marketingpassie ligt bij retentie en loyalty waarin het klantdenken centraal staat. Ik vind het een sport met simpele aanpassingen de klantervaring te verbeteren en de processen intern efficiënter te laten verlopen. Daarnaast heb ik mij het afgelopen jaar verdiept in omnichannel.”

Nieuws

Meer nieuws over