Fronteer Strategy benoemt Hein van Es tot partner

28 oktober 2015 Consultancy.nl

Na 5 jaar als strategist bij Fronteer Strategy te hebben gewerkt, is Hein van Es benoemd tot Partner. Van Es wordt de derde Partner van het in co-creatie gespecialiseerde adviesbureau.

Hein van Es (37) werkt sinds medio 2010 voor Fronteer Strategy, een Amsterdams bureau gespecialiseerd in innovatie en co-creatie. Voor zijn tijd bij het advieskantoor werkte Van Es, die in het bezit is van een Master in Industrial Design behaald aan de TU Delft, als Brand Manager bij Sara Lee. Fronteer Strategy is in 2008 opgericht door Martijn Pater (ex-Bain & Company adviseur) en James Veenhoff (oprichter van de Amsterdam International Fashion Week), en na zeven jaar samen aan het roer te hebben gestaan van het bureau, hebben ze onlangs ook Van Es verwelkomd als vennoot.

In zijn rol als partner wordt Van Es samen met Pater en Veenhoff verantwoordelijk voor de verdere uitbouw van Fronteer Strategy, inmiddels werkzaam met een team van 18 adviseurs vanuit het kantoor op de NDSM-werf. Van Es neemt de portefeuille financiën voor zijn rekening, daarnaast blijft hij zich vanuit een klantenoogpunt vooral richten op het ontwikkelen van digitale merken en het begeleiden van co-creatie gedreven innovatie.

James Veenhoff, Martijn Pater en Hein van Es

“Ik ben er trots op dat we in de afgelopen roerige economische periode als bureau ieder jaar zijn gegroeid; niet alleen in grootte, maar ook in vorm en resultaat bij onze klanten. Het is mijn ambitie om onze gedeelde energie en ondernemerszin de komende jaren nog verder uit te bouwen naar een solide basis, waarop opdrachtgevers heel makkelijk kunnen inhaken om innovatie-impact te realiseren," aldus Van Es.

Naast zijn werk voor Fronteer Strategy is Van Es mede-oprichter van Teamers.com. Teamers is een van de grotere sportplatform van Nederland en geeft gebruikers het overzicht over alle wedstrijden, trainingen of afspraken met het eigen sportteam.

Nieuws

Meer nieuws over