Deloitte Digital partner van Amsterdam eWeek event

06 oktober 2015 Consultancy.nl

Deze week vindt de Amsterdam eWeek plaats, georganiseerd door Emerce in samenwerking met meerdere partners en de Gemeente Amsterdam. De evenementenweek biedt een netwerk en share-platform aan zo’n 9.000 bezoekers uit de vakgebieden online marketing, media en technologie. Onder de partners bevindt zich ook Deloitte Digital, die het event sponsort, vandaag in hun kantoor The Edge een workshop verzorgt over Internet of Things en betrokken was bij de video opnames van het evenement.

Van 5 tot 10 oktober staan acht verschillende locaties in Amsterdam in het teken van online marketing, media en technologie, zodat bedrijven uit het binnen en buitenland, evenals managers en ondernemers elkaar kunnen ontmoeten tijdens verschillende evenementen. Het gaat hier om de derde editie van de Amsterdam eWeek, een initiatief van Emerce in samenwerking met deelnemers, diverse sponsors en de Gemeente Amsterdam. Dit jaar verwacht de eWeek, die bestaat uit meer dan dertig evenementen, conferenties en workshops, in totaal zo’n 9.000 bezoekers. Onder deze reeks aan evenementen en conferenties bevinden zich enkele hoogtepunten zoals, Emerce eDay, the Facebook Conference, eRetail Europe, eNight, en NewCo Amsterdam.

Amsterdam eWeek

Als inmiddels gevestigde partij op het adviesgebied van social media, digitalisering, web en cybersecurity, heeft ook Deloitte Digital zich aan de Amsterdam eWeek verbonden als sponsor. Deloitte Digital is de Digital-praktijk van Big Four accountants- en advieskantoor Deloitte. De praktijk werd in medio 2012 opgericht en bundelt de diverse diensten die Deloitte levert op het gebied van onder meer Digital Strategy, Mobility, Analytics, Cyber Security, Web en Social.

In de organisatie van het evenement is Deloitte Digital onder andere betrokken geweest bij de video-opnames voor de eWeek. Daarnaast organiseren de IT-consultants vandaag een ontbijtsessie en workshop over Internet of Things en Virtual Reality in hun kantoorgebouw aan de Zuidas, The Edge. Tijdens het evenement kunnen deelnemers kennismaken met het meest ‘verbonden’ kantoorgebouw ter wereld, en zelf de kansen ontdekken die deze technologie hen te bieden heeft voor de digitale transformatie van hun eigen bedrijf.

Victor Hoong Deloitte Digital

Op acht oktober spreekt Deloitte Digital Director Victor Hoong op de Emerce eDay in de Kromhouthal, het hoogtepunt van de Amsterdam eWeek. eDay biedt een programma van meer dan zeventig sprekers, en zal naar verwachting meer dan 2.200 bezoekers uit de wereld van online media, marketing en e-business trekken. eDay-spreker Hoong heeft ruime ervaring in onder andere e-commerce, mobile, CRM en digitale marketing, en heeft meerdere grote retail multinationals als klanten, zoals Heineken, adidas en Coca-Cola. In de presentatie “Driving digital transformation: lessons from the executive battleground” spreekt hij over zijn ervaringen met het leiden van digitale transformaties. Kaarten voor het evenement zijn verkrijgbaar op de website van Emerce eDay.

Nieuws

Meer nieuws over