Christian Stadil bij Bright & Company Executive Event

09 oktober 2015 Consultancy.nl

Op 26 november 2015 organiseert organisatieadviesbureau Bright & Company | HR Strategy het 3e Executive Event in B.Amsterdam te Amsterdam. Tijdens de bijeenkomst zullen de gasten een inspirerende reis maken langs mensen die op onconventionele wijze werken aan duurzaam succes van organisaties. Hoofdgast is dit jaar businessgoeroe Christian Stadil, de eigenaar van Sportmerk Hummel.

Drie jaar geleden organiseerde Bright & Company | HR Strategy, een boutique Human Resources consultancybureau uit Maarssen met 12 professionals in dienst, haar eerste Executive Event. Tijdens de eerste editie was HR professor John Boudreau van de University of Southern California de hoofdgast, en in 2013 kwamen ruim 120 executives samen in de Verkadefabriek in Den Bosch om de visie van Pat Kennedy, CEO van SHV, te aanschouwen. 

Ook in 2015 organiseert Bright & Company de inmiddels derde editie van het Executive Event, dat dit jaar in het teken staat van het tienjarig bestaan van het organisatieadviesbureau. Op 26 november zullen bezoekers tijdens het evenement “een inspirerende reis maken langs mensen die op onconventionele wijze werken aan duurzaam succes van organisaties”, beschrijft Bright & Company het programma, dat dit jaar draait rondom businessgoeroe Christian Stadil, die is uitgenodigd als hoofdgast.

Bright & Company Executive Event 2015

Christian Stadil
Christian Stadil is in Denemarken en daarbuiten bekend als de eigenaar van sportmerk Hummel. Stadil kocht Hummel in 1999 en heeft het technisch failliete merk daarna van de ondergang weten te redden. Onder zijn leiding wist hij Hummel weer op de rit te krijgen en ook vandaag de dag is het nog altijd een van de meest gedragen sportmerken ter wereld. Zo dragen in Nederland diverse Eredivisie voetbalclubs het merk op hun shirts. 

Stadil is een veelgevraagd spreker en graag geziene gast in de Deense media en wordt erkend om zijn creatieve geest, eigenzinnige visie op marketing, branding en zijn boeddhistische levensfilosofie, die zich onder meer vertaalt in zijn focus op maatschappelijk verantwoord ondernemen. Stadil maakt verder uit van nationale en internationale denktanks en is bovendien sinds kort docent aan de Copenhagen Business School. 

Tijdens het Executive Event 2015 zal Stadil spreken over zijn eigenzinnige visie en bedrijfsfilosofie “Company Karma”. De kern van de filosofie is goed terug te zien in de organisatie(s) van Stadil, waarin hij meer wil dan alleen winst maken. Naast werknemers en klanten moet ook de maatschappij profiteren van de activiteiten van het bedrijf. “Als wij goed zijn voor de wereld, is de wereld goed voor ons”, zo luidt het motto van Stadil. Ook bij Hummel ligt de focus op maatschappelijk verantwoord ondernemen, gedragen door hun visie: "Change the world through sports".

Nieuws

Meer nieuws over