Qhuba business partner van CEX in the City 2015

25 september 2015 Consultancy.nl

Adviesbureau Qhuba heeft zich als business partner verbonden aan CEX in the City, een Customer Experience evenement voor C-level leidinggevenden. Het evenement vindt plaats op 1 oktober in Utrecht en heeft een dagvullend programma met internationale sprekers die ingaan op verschillende customer experience thema’s, zoals Customer Engagement, Customer Care, Social Media en Marketing.

Customer Experience is de laatste jaren een steeds belangrijker focusgebied geworden voor organisaties. Met toenemende digitalisering van dienstverlening op de achtergrond zijn klanten veeleisender geworden en willen ze overal, op elk moment en op persoonlijke wijze de beste klantervaring beleven. Marketeers die hun klanten op elk moment de juiste persoonlijke klantervaring weten te bieden, zullen in de toekomst succesvol zijn.

CEX in the City
Om in te spelen op het belang van customer experience organiseert CEX Events (sinds de start in 2012), samen met organisatiepartners CoolExperience en Marae Business Services, het CEX in the City evenement. De locatie verschilt per jaar; de eerste en derde editie waren in Amsterdam en de tweede in Rotterdam. Voor CEX in the City 2015 – dat plaatsvindt op 1 oktober – is de keuze gevallen op Utrecht. Het evenement is bedoeld voor leidinggevenden en bestuurders uit het bedrijfsleven en is interessant voor zowel leiders in het B2B als voor leiders in het B2C segment. Door middel van vooraanstaande sprekers en speeddate sessies beoogt het evenement om de deelnemers te inspireren om hun eigen experiences te verbeteren.

CEX IN THE CITY 2015

Sprekers
Voor de 2015-editie van CEX in the City maken diverse sprekers hun opwachting. Op 1 oktober spreekt onder andere Mike Wittenstein, President van Storyminers en veelgevraagd spreker op het gebied van Marketing en in het bijzonder Customer Experience. Wittenstein definieert Customer Experience ook wel als “alles wat je merk doet voor je klanten min alles wat je bedrijfsprocessen hen aan doen – en welke gevoelens zij daarbij krijgen”.

Andere sprekers zijn Qaalfa Dibeehi, Vice President van internationaal onderzoeks- en adviesbureau Forrester Research, en Matt Bateson, CX Strategy Director van Oracle, dat zich voor de derde keer als Business Partner aan het evenement heeft verbonden. Ook Chris Parker (verbonden aan Qhuba), Mark van Hagen (Principle Consultant bij NS) en Yvonne van Laarhoven (Manager CX Analytics bij Digital Power) leveren een inhoudelijke bijdrage.

Chris Parker, een van de medeorganisatoren van CEX, legt het belang van Customer Experience uit: “Customer experience is het gebied waarop organisaties het in de toekomst zullen winnen of verliezen. Het is niet alleen een marketing functie, maar moet binnen het gehele organisatie DNA verankerd zitten.” Daarbij wijst hij op de toegevoegde waarde van het evenement. “Leiders van iedere organisatie zouden zich vandaag de dag met dit thema bezig moeten houden en CEX in the City biedt hen dé plek om samen te komen om informatie uit te wisselen en van elkaar te leren,” aldus Parker.

CEX Sprekers

Qhuba
Naast Oracle hebben dit jaar ook CX Company, The Knowledgebase Company en Qhuba zich als business partner aan het evenement verbonden. Het is voor netwerkorganisatie Qhuba de tweede partnership met het evenement – in 2012 maakte het bureau ook de eerste editie van het evenement mede mogelijk in Amsterdam. Het bureau uit Utrecht richt zich onder andere op de retail- en ecommerce sectoren waarin Customer Experience een belangrijke rol spelen. Zo leverden in 2013 ook enkele Qhubans, zoals Qhuba zijn associates en werknemers ook wel noemt, een bijdrage aan het handboek ‘ShoppingTomorrow’ en het onderzoeksprogramma Shopping2020.

Nieuws

Meer nieuws over